Tüyap Maceralarım 1

By kitap sarayi - 07:24



  Şimdi gelelim bana paracıklarımı kaybettiren bu kitapları ne yorularak canım çıkarak sürünerek eve getirdiğime.( kendini acındırdı ) Gerçekten canım çıktı tüyap'a pazar günü gittim sizin de anlayacağınız gibi postu 2 gün geç yazdım.2 gündür sanki halter kaldırmışım gibi kollarım feci ağrıyordu.Bugün kollarımın acısı geçti ben de geçtim laptop başına.

Bu yıl beni tüyap kitap fuarında en çok memnun eden bir yayınevi olduysa bu da Ephesus yayınlarıydı.Kesinlikle çok iyi,tatlı,sempetik bir stant oluşturulmuştu.İndirimleri çok mükemmeldi.O kadroyu tebrik ediyorum gerçekten de iyi iş çıkarmışlardı.Ve stant çalışanlarının blogcular olması çok daha iyi bir haberdi.

Küçük kız stantta olması ile onunla tüyap vesilesiyle tanışmış olduk.Ama maalesef o kadar kalabalıktı ki istediğim gibi Ephesus standında vakit geçiremedim.Ama tabii bir blogger olarak bir defa gitmeyeceğim.Bu pazar kalbikitaplaatançocuk ve büyülüayraç ile birlikte gideceğiz eksik kitaplarımızı tamamlayacağız ve umarım son gün tüyap kalabalık olmazsa orada bloggerlar ile daha fazla vakit geçireceğiz :)

Beni indirimleri ile memnun eden bir diğer yayınevi Aspendos yayınları.%50 indirim gerçekten çok iyiydi.Aspendos yayınları sahibi Ferda Beyi bu yüzden tebrik ediyorum.

Martı Yayınlarınınn inşdirimleride yine %50 idi.Hatta 5 tl ye kitapları bile vardı.Bu indirimleri gerçekten çok iyi.

Ve alışveriş yaptığım ve memnun kaldığım bir diğer yayınevi İthaki / Yabancı Yayınları kesinlikle çok ilgili bir ekip barındırıyorlar bünyelerinde.Oturup kitap sohbetleri yapabileceğiniz çok tatlı bir ekibi var.

 Tüyapta bu yıl öyle ahım şahım bir indirim yoktu bence %20 veya %25 lik indirimler online kitap sitelerinde de var hemde her yayınevi için.Bu yüzden bu tür abuk indirimleri duyunca o stantda durmadım bile.Bizi tüyap kitap fuarında muzdarip eden yayınevleri : Doğan Kitap,Doğan Edmont,Epsilon,Pegasus,Artemis ( Her zamanki gibi.Artı çalışanları çok kaba ) Domingo.

 Aklıma gelen indirimleri az olan ona indirim bile denmeyecek yayınlar bunlar.

Bir daha ki maceramda görüşmek üzere Saray Sakinleri :)


                                                           



                                                             


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum