Kitap Yorumu : Bir Sır Saklı İçimde | Julie Berry

By kitap sarayi - 15:16



Kitap Hakkında 

Kitabın Orjinal Adı : All The Truth That's in Me
Yazarı : Julie Berry
 Türkçe Editasyonu : Bir Sır Saklı İçimde
Yayınevi : Dex
Tür : Dram, Aşk

Baya bir ödül alan kitabımız bir sır saklı içimde okuyan neredeyse herkes tarafından beğenilince ben de merak etmiştim bu kitabı yeni bitirmedim ancak biraz oluyor bitireli belki bir ay bir buçuk ay kadar. Baya bir umutla bir kitaba başlamanın hep yanlış olduğunu çoğu kişi gibi ben de vurgulamama rağmen insan kendine karşı koyamıyor ve çoğu zaman bu hatayı yapıyor. 


Genel olarak kitabı düşündüğümde bazı kısımlarda sıkıldığımı ve atladığımı hatırlıyorum ama buna rağmen iyi bur kitaptı konusu itibariyle insanı sürekli merakta bırakan, sürekli düşündüren bir roman oldu benim için bu iyi bir şey bu özelliğini sevdim. Yaşanan her şeyin bir güzel bir şekilde sonuçlanmasını kısacası mutlu sonları hep sevmişimdir biraz da aslında kitabı beğenip beğenmemizi kararlaştıran kısım sonlar olduğu için belki de böyledir?

Kısacası sevdim! Benim için mükemmel olmasa da okunabilecek ve suratınızda bir gülümseme ile bitirebileceğiniz bir kitaptı. 😊

Puanlama : 5 / 3


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum