Mimlendim!

By kitap sarayi - 03:40


Şu mimleme olayını görüyordum ama mimlenmem diye düşünürken şu tufana ben de yakalanıverdim sayın seyirciler 😜 beni mimleyen Romantik Optik'e teşekkür ederim. Ben de kalbi kitapla atan çocuk, mavi kalem ve büyülü ayracı mimliyorum! Nihaha yaşasın kötülük! 😄

Ne sıklıkla kitap okuyorsunuz?

Bulduğum her ara. Bunun istediğim her an olarak değişmesini istiyorum tabii �

En sevdiğiniz yazarlar?

Julianne McLean, Jamie McGuire. 

En beğendiğin kitaplar?

Derin Sularla Şeytan Arasında, Cennetin Rengi, Umut Bıçağı, Her Şey Bitti Derken. 

Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını  tercih edersin?

Eskiden böyle bir şey yapıyordum yani Türk yazarlara karşı bir önyargım vardı fakat artık öyle bir şey yapmıyorum. Okuyacağım kitapları konularına göre seçiyorum.

Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

Bela serisi ( Tatlı Bela, Ayaklı Bela ) 

Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?

Fantastik okumaktan hoşlanıyorum.  Az da olsa yaşadığımız dünyanın sıkıntılarından uzaklaşmayı seviyorum. 

En son hangi kitabı okudun? 

Aşka Var Mısın? | Natasha Boyd

Şu ara hangi kitabı okuyorsunuz? 

Yeni Dünya ( Bir Eve romanı ) | Anna Carey

Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Sence yeterli mi? 

Bir sürü kitap blogunun olmasına rağmen  kitap bloglarının yeteri ilgiyi görmediğini düşünüyorum. Insanlar sevdiği takip ettiği bloglardan haberdar olmalı mail alsalar bu sorun kolaylıkla çözülür aslında. Kitap blogları yeterli bilmiyorum ama insanların blogları pek takip etmediğini görünce üzülmemek elde değil. 





  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum