Kitap Yorumu : Aşkın Müziği | Kylie Scott

By kitap sarayi - 05:55


Kitap Hakkında

Kitabın Orjinal Adı : Lick 
Türkçe Editasyonu : Aşkın Müziği 
Yazarı : Kylie Scott
Seri Adı : Stage Dive
Seri Sıralaması : 1 / 4
Tür : Yetişkin Edebiyatı / Günümüz Aşk
Yayınevi : Yabancı
Goodreads Puanı : 4. 19



Yorum ( Spoilersız )

Pekâlâ öncelikle şunu söylemem gerekiyor ki kitap bir çırpıda okunup bitiyor. Feci sürekleyici yani. Bu çok iyi bir şey. Ben sürekleyici kitapları çok severim. Bir gün elime aldım ve sonraki gün bitti. Eğer siz de sürükleyici kitapları seviyorsanız size göre diyebilirim. Bu arada kitabın orjinal kapağını gördünüz mü? Şu Goodreads'te durandan bahsediyorum. O kapak cidden felaket :/ Şükürler olsun ki bizim kapağın tasarımı farklı :D 
Ben bu kitaba bayılmadım süper diyemeyeceğim ama orta karardan biraz daha güzel bir kitap düşünün heh öyleydi :P Orta şekerli kahve içtiğinizi düşünün? Eğer sizinle kahve zevkimiz aynıysa beğenebilirsiniz :D


Spoilerlı Yorum 

Bu kitap basılınca heyecan yapmıştım açıkçası. Çok iyi olmasını beklemiyor ancak iyi olmasını, okuyunca güzel bir hikâyeydi iyi ki okumuşum demek istiyor insan. Hikâye hoştu ancak o kadar da beğenmedim maalesef :( Kitabımız Evelyn'in ağzından anlatılıyor. Ben bu karaktere bir türlü ısınamadım. Kız feci derecede öz güvensiz. Öyle ki ilk zamanlar sürekli David'in ne kadar yakışıklı, olağanüstü oluşundan ve kendisinde ona, onun dünyasına yakışmadığını okurken saçlarımı yolacak seviye de sinirlendim bu karaktere. Yazar kitabın devamında Evelyn'i biraz öz güvenli göstererek bu durumu düzeltmeye çalışmış ancak ben başlarda baya sinir oldum kendini küçük görmesine, insanların onu hor görmesine izin vermesine -.- 
Sakın Martha demeyin bana o.O kadın ayaklı felaket, bir şeyleri mahvetmekte üstüne yok. Onun yüzünden az tartışmadılar. Evelyn'e sinir olmuştum demiştim ya? Onu unutun bunun yanında o hiçbir şey. Martha cadılık ödülünü tek başına gururla taşıyabilir. 

Ben Evelyn'in evlendiği geceyi hep hatırlamasını bekledim. Ancak bu olmadı. Zavallı David bu feci bir şey olsa gerek :( En sevdiğim karakter Malcolm olmasına karşın Jimmy'nin de hikâyesini çok merak ediyorum umarım kısa sürede çıkar serinin devamı. Evet buradan anlaşıldığı üzre seriye devam edeceğim. Eğer çılgın bir aşk hikâyesi arıyorsanız bu kitap size göre ^^

Puanlama : 5 / 3





  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum