Kitap Yorumu : Tatlı Sır | Jamie McGruire

By kitap sarayi - 04:53


Kitap Hakkında

Kitabın Orjinal Adı : Beatiful Oblivion
Yazar : Jamie McGuire
Türkçe Editasyonu : Tatlı Sır
Tür : Yetişkin Edebiyatı / Günümüz Aşk
Goodreads Puanı : 4. 17
Seri Adı : The Maddox Brothers


Yorum 
( Spoiler İçerir ) 

Kitabı bitirdikten sonraki ruh halim : Nasıl yani? Nasıl yani? Nasıl yani? o.O Ben aslında kitabın sonundaki can alıcı kısmı gördüm ancak tahmin edilebileceği gibi ilk zamanlar bir şey anlamadım. Sonra da unuttum zaar. Çünkü kafamda her şey yerine oturduğunda vay canına! Bak sen şu kıza demeden edemedim :D 
Bir sürü blog yorumunda sırrın ne olduğunu anlamadıklarına dair şeyler okuduktan sonra anlaşılır bir sır beklemiyordum ancak kitabı bitirdiğinizde jeton öyle bir düşüyor ki eneeeee o.O yok artık diyorsunuz. Sonraki dakikalarda ise ben nasıl anlamadım yea diye dövünüp yeniden tekrar şaşkınlıktan geberip sonra tekrar oğlum bak sen şu kızdaki şansa diye kızmaya devam ediyorsunuz. En azından ben de öyle oldu :P 

Trent'ten hoşlandım. Travis kadar sevdiğim bir karakter oldu. Bu kitap sayesinde bu seride sıradaki kitapların hangi karakter hakkında olduğu öğrendim :D 

TRAVIS 
TRENTON
THOMAS
TAYLOR
TYLER

Maddox kardeşler ile ilgili üçüncü kitabımız Thomas'ın hikâyesini ele alacak. Sanırım Jamie bu romanında aşkın yanısıra biraz da polisiye-gerilim türüne adım atıyor. Yurtdışında şu sıralar çıkacak olan kitabın yakında burada da çıkacağını tahmin etmek zor değil zira ben tatlı sırrı hiç beklemediğim kadar kısa bir sürede okuma fırsatı buldum. Buradan kitabın gerçekten çok hızlı bir süreçten geçip okuyuculara yetiştirildiğini anlıyoruz. Sanırım bunda Jamie McGuire hayranlarının payı
 büyük. Bu yüzden kitabın burada
çıkışıyla ilgili bir kaygım yok :)
Tatlı Sırrı, bu türde okumayı seven tüm yetişkin okuyuculara öneririm ^^

Puanlama : 5 / 4. 5




  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum