Pabucumun Ajanı | Asude ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 06:21



Kitap Hakkında 

Kitabın Adı : Pabucumun Ajanı
Yazarı : Asude
Tür : Romantik - Komedi
Seri Sıralaması : 1 / 3
Yayınevi : Ephesus


Yorumdan Hallice


Herkese selamlar saray halkı! Yarın başlayacak olan Dikkat! Aşk Çıkabilir blog turumuzdan önce Pabucumun Ajanı'nı okuyabilirim demiş bu kitabımı bitirmiştim hazır turumuz başlamadan da kitabımı yorumlayayım dedim. Normalde Asude Hikâyeler sayfasında yani yazarımızın hikâyeleri paylaştığı sayfasında daha önceden kitabın neredeyse yarısından fazlasını yayınlamış olduğu bir hikâyesiydi pabucumun ajanı ancak sonradan kitap olma kararı alındı ve biz de okuyucular olarak ( Asude Fanları olarak ) Kitabın çıkacağı güne doğru geri saymaya başladık. Daha önceden sayfasından yayınlanan bölümleri okumuş çok beğenmiştim zaten uzun zamandır yazdıklarını takip eden biri olarak hayranıydım resmen sayfasında yayımlanan hikayelerini kaçırmayayım diye o bölüme etiket istiyordum ve her bölüm ilk etiketlenenler arasında olmak, ilk beğenen ve ya o ilk yorumu yapan olmak bize kendimizi müthiş hissettirirdi. Zaten Asude'nin sayfasında olan kişilerin neredeyse hepsi ( burada gerçekten büyük bir çoğunluktan bahsediyorum ) kızlar oluşturduğu için çok samimi bir hava vardı. Ehehe ilk yorumu ben yaptım bu bölümde çok güzeldi ya da evet bu bölüm en uzun yorum benim vihuuu biraz daha çabalasam hikaye kadar yorum yazacakmışız havasında olarak eğleniyorduk. Böyle bir ortamda musmutlu hikayelerimizi okuyarak Asude Fanı olduk biz zaten sonrası belli çıkan tüm kitaplarını yazdıkları hikayeleri ezberlemiş oradaki karakterlere aşık olmuş biçare fanlarız biz artık örnek vermek gerekirse; Pabucumun Ajanı için Tuna için ne prangalar eskittik, Mert için ne platonik aşklar besledik besledikte noldu? :((


Kendime Not: Asla kitap karakterlerine kendini fazla kaptırma sonra o kızın saçını başını yolma fantazilerin ortaya çıkar ya da onları acaba nasıl ayırabilirim diye plan yapmaya başlayabilirsin!
Düşünsenize normal kitap okumayan biri için bu durum ne fena bir şeymiş gibi gelir?!

Kitabımı okudum çok sevdim abartmıyorum yani romantik komedi yazan biri gibi düşünüyorum kendimi ve yazdığı terimlere bakıp cidden başarılı dememek elde değil benim için çünkü bana göre insanlar bir süre sonra yaptıkları işte biraz falso verebilirler yani ilk başta oldukları o başarılı çizgiden taşabilirler ilk başta güldüğün yerde kitabın kitabın ortasında benzer bir repliğe rastladığında "hımm komik değil" diyoruz zaman ama Asude bu konuda çok çok başarılıydı. En çok güldüğüm yerler Yasemin ile Deniz'in ya da Hacer Teyze olduğu kısımlardı. Ve Deniz bir Keresinde Yasemin'e Başımda çaydanlık gibi fokurdama diye kızmıştı o kadar çok hoşuma gitmiş ki ezberlemişim repliği :)

Spoilerlı Yorum

Şöyle ki her kitapta nasıl bir kötü karakter ya da sevmediğimiz o kötü kişi gelmiş geçmiş en çok sevdiğimiz çiftimizden biri olmuş olan Deniz & Tuna ikilisini ayırmaya çalışan kişi dolaylı olarakta olsa şu mafya kılıklı yaşlı mı yaşlı bilgi çıkarı içinde olan insafsız sevenleri ayıran kötü kalpli mafyavari amcaya diyorum bunları evet! Sevenleri ayırmak günahtır -.-
Bir ihale için değer mi hiç değer mi hiç değer mi değer mi değer mi söyle? o.O
Zaten zengin değil misin yani ne gerek var bu yaşlıca halinle daha fazlasına sahip olmaya dimi ama?


Diğer karakterlere göz atarsak ben Mert ve Yasemin'i çok sevdim çok güzel bir çift olacaklar bence ama öncesinde şöyle bir Yasemin gazabına uğrayacak sanki neden kendi isminle tanışmazsın ki kızla anlamadım gitti ama tanışma sahneleri çok ilginçti cidden tamam komikti :D gitti bizimki sırf kızla tanışayım diye yaşlı dedenin torunuyum demez mi yerlere yattım orada. Bu çifti merak ediyorum ama daha öncesinde gizemli; sert mizaçlı mafya karakterimiz olan Tekin benim çok ilgimi çekti pabucumun ajanı 2'den sonra Tekin ve Rüya çiftini okumak istiyorum. Öhöm öhöm bu arada Mert canım kusura bakma seni biraz köşeye itmiş oldum ama :P

Sonra sonra Deniz ve Tuna'nın tartışmalarına hayran kaldım Deniz'in cesaretine, kurduğu cümlelere ve tüm bunlar sayesinde Tuna'nın içindeki çirkefi gördük resmen o da onunla beraber kendi benliğini buldu. Birazda bu sebeple bu ikisinin tam tencere kapak olduğunu düşünmüyor değilim. Belgin hanım yani Tuna'nın halası biraz zorluk çıkaracak gibi bunlara ama bu sadece teferruat bunun üstesinden geleceklerdir asıl Tuna mafya konusunu öğrenince çileden çıkacak o zaman nasıl barışacaklar ben onun derdindeydim kitabı okurken acaba Tuna öğrense kolay affeder mi? Ki zaten bunun cevabı çok belli affetmeyecek yani Asude burada onların yolunu nasıl tekrar kesiştirecek çok merak ediyorum bakalım sorumun cevabını ne zaman alabileceğim :)

Puanlama : 5 / 5






  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum