21. KCBT : Benim Uzak Yıldızım | Amie Kaufman & Meagan Spooner ( Dizi Uyarlaması )

By kitap sarayi - 04:06



The Starbound Trilogy : Üç Gezegen, üç aşk hikayesi, bir düşman.


" These Broken Stars " ın  2014 ocak ayında dizi haklarının alındığını biliyor muydunuz? Şahsen ben bilmiyordum. Bir gün yabancı vloggerların videolarını izlerken yorumlarda denk gelmiştim. Dizinin yapımcılarının Eric Balfour  ve  Stephanie Varella olduğu biliniyor. Balfour dizi hakkında, bu karakterlerin en iyi yansıtmanın yolunun TV ekranı olduğunu ve bu serinin filmini yapabilmek için önce bu kitapların dizisinde karakterleri izleyebilecek kadar vaktinizin olması gerektiğini söylemiş.

Bence fazla iddaalı konuşmuş ama bu özgüveni bize iyi bir dizi olarak dönecekse tamam :D ve ayrıca ben de dolaylı olarak Eric gibi düşünüyorum. Bu tür bir konuya sahip olan bir seri bence beyaz perde yerine TV ekranlarında olmalı. Neden mi? Çünkü, eğer film olursa iki, üç saatlik bir süre aralığında tüm kitabı işleyemeyecek, bazı kısımları atlayacaklar. Ama eğer dizi olursa her bölümü güzelce işlemek için bir sürü bölümleri olacak. Bu yüzden serinin dizi olacağına sevindim. Umarım karakterlere uygun oyuncular seçilir, kitaba bağlı kalınır ve uzay teması iyi işlenir de dizi içimize siner :)




Dizinin NBC kanalında yayınlanacağı öngörülüyor. Kitabın dizi olması önerildiğinde Balfour, Bunun güzel bir konsept olduğunu ve kitapları okumak istediğini belirtmiş. Sonrasında ise kitabın hayal edebileceğinden iyi olduğunu ve ilk bölümde şoka girdiğini, karakterleri  bu kadar sevdiğine inanamadığını söylemiş. Castla ilgili olaraksa Meagan Spooner Lilac için Molly Quinn, Amy Adams, Karen Gillan, Amie Kaufman Tarver'ı için Dean Geyer, Ben Barnes, Chris Pine, son olarak Eric Balfour ise Tarver'ı oynaması için arkadaşı Ben Foster'ı düşünüyor. ( Fotoğraftaki bayanlar sırasıyla Molly, Amy ve Karen. Baylarda ise kırmızılı olan Dean, yanındaki Ben, ortadaki fotoğrafta yer alan ise Chris. Sağ alttaki elemanda Ben Foster. )

Not : Ben Foster olmaz. O oynarsa ben izlemem ya. O adam
zerre kadar Tarver değil. Eric, hangi akla hizmet onu önermiş anlamadım. Sırf kankisi diye onu önermiş herhalde. Ben tepeden tırnağa esmer bir karakter için sarışın birini hayal dahi edemiyorum. Tamam diğerlerinin de gözleri falan renkli ama Ben, Tarver'a hiç benzemiyor.

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum