geri dönüş | youtube kanalım

By kitap sarayi - 04:37





Merhaba! Neredeyse 1 yıldır -yanlış hatırlamıyorsam- blog yazmıyorum. Bunun sebebi geçen yaz bilgisayarım çökmesi ve tekrar tekrar bu durumu yaşadığım için bıkmış olmamdı. Aylarca vermedim pc'yi tamire sonra bir format attırıp düzelttik ama benimki baya yaşlı olduğundan ölmek istiyor, intahara meyilli yani. O yüzden arada sırada açılan bir PC'ye dönüştüğünden bu yazımı da ablamınkinden yazıyorum. Evet uzun süredir blog yazmıyordum pekii okumayı bıraktım mı? Veya bu bir veda yazısı mı? Bu bir veda yazısı değil aktif olamasamda okumayı bırakmadım. Bilgisayarım bozulunca kendimi ifade edebilmek, kitap yorumlarımı sizinle paylaşmaya devam etmek için geçen ağustos bir youtube kanalı açtım yine Kitap Sara'yı adıyla. Orada yorumlarıma devam ettim ve ediyorum. Pek fazla takipçim yok ama sorun değil zamanla olur diye toz pembe düşünüyorum -abone olursanız çok sevinirim kitap sarayı yazdığım kelimeye veya youtube kanalına tıklanrsanız direk kanalıma yönlendirecek sizi- Yüklediğim birkaç videonun linkini buraya bırakacağım. İzler, videoları beğenirseniz, gelecek videolardan haberdar olmak için kanalıma abone olmayı ve sevdiğiniz videolara yorum bırakıp düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın lütfen.:)

Buraya yazmayı çok özlemişim siz de özlediniz mi beni? Yorumlarınızı bekliyorum! Bu arada bookstagram hesabımda çok aktifim öyle böyle değil yani, şu an ne okuduğumu, hangi kitaba geçeceğimi, bitirdiğim kitapların yorumlarını ilk orada paylaşıyorum o yüzden takip ederseniz beni çok mutlu edersiniz! Buraya tıklayarak hesabıma erişebilirsiniz. :)












Umarım videoları beğenirsiniz, bir daha ki posta dek görüşmek üzere hoşçakalın!






  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum