25. KCBT: Kargalar Meclisi | Leigh Bardugo (The Grisha Serisi)

By kitap sarayi - 03:36


Kitabın Konusu

6 Tehlikeli serseri
1 Imkânsiz görev


Bu ekip büyük bir felaketi önleyebilecek tek seçenek, tabii önce birbirlerini yok etmezlerse...


***

Selam millet! Tur sayesinde post yazar oldum resmen ben böyle biri değildim a dostlar. Bilgisayarım olmayınca ablanızda sizi kendi laptop'ından kışkışlayınca böyle oluyor. :P İyi haberi verebilirim ama çöken pc'yi yapılması için bırakmıştık casper'a geçen arayınca işlerinin bittiğini isteğimiz zaman gelip alabileceğimi söylediler. O zaman renk, o zaman dans! Rahatlıyorum yani. Bilgisayar sıkıntımın haricinde dün Kargalar Meclisi'ni bitirdim. Ve çok mükemmeldi. Çok çok iyiydi. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Leigh Bardugo ne yazsa okuyorum ve çok seviyorum. Özetle durumum aynen böyle. Ben the Grisha serisine de bayılmıştım. Özellikle Karanlıklar efendisine. Six of Crows'ta da Kaz Brekker fanıyım. Öyle yani. Leigh'in yazdığı her kitapta hayran olunası birini buluyorum zaten. :) Dün kitabın yorumu için yorum videosu çektim. Kısmetse bu akşam veya yarın akşam yayında olacak.





  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum