Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

25. KCBT: Kargalar Meclisi | Leigh Bardugo (The Grisha Serisi)

03:36 Kitap Sara'yı 0 Comments Category : , , , , , ,


Kitabın Konusu

İntikam duygusuyla yanıp tutuşan bir mahkûm.
Bahis düşkünü bir keskin nişancı.
Ayrıcalıklı hayatını geçmişte bırakan bir kaçak.
Hayalet ismiyle tanınan bir casus.
Hayatta kalmak için sihir kullanan bir cellat.
Ve hepsini bir araya getiren kaçış uzmanı bir hırsız.

6 Tehlikeli serseri
1 Imkânsiz görev


Bu ekip büyük bir felaketi önleyebilecek tek seçenek, tabii önce birbirlerini yok etmezlerse...

Övgüler

"Kargalar Meclisi, elinizden bırakmak istemeyeceğiniz, nadir bulunan kitaplardan. Bir çırpıda çevirdiğiniz sayfalarda karakterlerin sıradaki hamlelerini öğrenmek için sabırsızlanacaksınız."
Michael Dante DiMartino, “Avatar: Son Hava Bükücü” ile “Avatar: Korra Efsanesi” ortak yapımcılarından

"Kargalar Meclisi; baştan sona şaşırtıcı, okurken insanı geren, ihtişamlı bir başyapıt."
Holly Black, New York Times Çoksatan yazarı

"Bu kitap, okuru kendine bağlaması için gerekli olan tüm özelliklere sahip: çok seveceğiniz birbirinden ilginç karakterler, şaşırtıcı bir başlangıç ve serinin devamını merakla bekleyeceğiniz bir son."
Publishers Weekly

"Uyumsuz bir soygun ekibiyle uykusuz bir geceye hazır olun."
Kirkus Reviews

"Grisha dünyasını özlediyseniz veya tanımak için sabırsızlanıyorsanız doğru adrestesiniz."
Voya

"Mücadeleci. Uyumsuz. Eğlenceli. Büyülü bir macera sizi bekliyor.”
School Library Journal

"Dahice kurgulanmış bu kitapta tehlikeyle yüzleşmeye hazır olun. Sayfaları heyecanla çevireceksiniz."
The Bulletin of the Center for Children’s Books

"Tehlikeli hırsızlarla, görkemli bir dünyanın sayfalarında kaybolmanın tam vakti. Eğer dikkatli olmazsanız bu hırsızlar zamanınızı çalabilir."
NY Times, Sunday Book Review

"Yılın en çarpıcı romanı!"
RT Book Reviews

"Büyülü ve tehditkâr, güzel ve vahşi. Kargalar Meclisi merak uyandıran ve hızını hiç kesmeyen bir macera."
Goodreads

***

Selam millet! Tur sayesinde post yazar oldum resmen ben böyle biri değildim a dostlar. Bilgisayarım olmayınca ablanızda sizi kendi laptop'ından kışkışlayınca böyle oluyor. :P İyi haberi verebilirim ama çöken pc'yi yapılması için bırakmıştık casper'a geçen arayınca işlerinin bittiğini isteğimiz zaman gelip alabileceğimi söylediler. O zaman renk, o zaman dans! Rahatlıyorum yani. Bilgisayar sıkıntımın haricinde dün Kargalar Meclisi'ni bitirdim. Ve çok mükemmeldi. Çok çok iyiydi. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Leigh Bardugo ne yazsa okuyorum ve çok seviyorum. Özetle durumum aynen böyle. Ben the Grisha serisine de bayılmıştım. Özellikle Karanlıklar efendisine. Six of Crows'ta da Kaz Brekker fanıyım. Öyle yani. Leigh'in yazdığı her kitapta hayran olunası birini buluyorum zaten. :) Dün kitabın yorumu için yorum videosu çektim. Kısmetse bu akşam veya yarın akşam yayında olacak.




RELATED POSTS

0 yorum