Cam Şato Serisi - Sarah J. Maas

By kitap sarayi - 02:47

Merhaba arkadaşlar!

1.5 yıl aradan sonra yazmak, nasıl blog tutulduğunu unutmakla eşdeğer bir şey zira nasıl giriş yapacağımı bilemedim. Bugün bloga dönmeye ve bir inceleme paylaşmak istedim sizlerle. Instagram veya Youtube hesabımı takip edenler benim Sarah J. Maas ne kadar sevdiğimi bilirler. Dikenler ve Güller Sarayı serisine bayılan biri olarak Cam Şato serisine bir kaç defa başlayıp ama her defasında yarım bırakmıştım. Neyse bu sefer kendimi zorlayıp okudum (tüm seriyi değil tabi sadece 3-4 kitabı) ama sevdim mi? Hayır. Dediğim gibi kendimi zorladığım için okudum. Bu seriyi de sevebileceğimi düşünüp kendimi zorlamanın alemi yokmuş onu anladım. Bu serinin de seveni çok ama ben ACOTAR'cı olmaya devam edeceğim. Baya paslandığım için uzun uzadıya bir yazı paylaşmayacağım. Sadece sevmemin nedeni karakterlere bağlanamamam ve sevemememdi. Şu aralar Sarah'ın yeni kitabı Crescent City'e başlamak istiyorum ama henüz gerekli motivasyonu edinemedim. İngilizce kitap okumaya hep üşeniyorum.


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum