Kitap Yorumu: Ateşle Oynama | Asude

By kitap sarayi - 03:00





Merhaba! Bugün geçen FMA yorumumda bahsettiğim Asude kitabından yani Ateşle Oynama'dan bahsetmek istiyorum. Kitabı baya beklemiş biri olarak belki 2 yıl belki 2 yıldan da fazla, beğenmediğimi ve beklentilerimin altında kaldığını söylemek zorundayım. Büyük bir asude okuyucusu olarak, şu ana kadar çıkan her kitabını okumuş, beğenmiş biri olarak benim hoşlanmadığım, hatta ve hatta okumakta zorluk çektiğim bir kitap oldu. İsterseniz çok beklemişsin belki ondandır diyebilirsiniz. Olabilir de ama diğer kitaplarından hiç bu kadar keyif almadığımı hatırlamıyorum. Okuyanlar bilir Asude'nin kitaplarında 2 çift olur. Okurken bir süre sonra ikinci çifti daha çok sevmeye başladım ama o da uzun sürmedi. Kitap akıcı gelmedi bana.  o yzüden atlaya atlaya gitme yoluna başvurdum en sonunda da kitabın sonunu okuyup bıraktım. Yani evet okumanızı tavsiye ettiğim söylenemez. Ve ben beğenmemiş olabilirim bu benim düşüncem ama bu beğenenler de varsa saygı duymadığım anlamına gelmez. Kısacası kitabı almayı düşünenlere iyi düşünün derim. 

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum