Kalbim Sende Kaldı - Judith McNaught ( Yorum )

By kitap sarayi - 05:08

 
YORUMUM 


Judith'e tatilde esti ve başladım iki günde bitirdim aslında daha kısa sürerdi ama tatildeydim ve arada sırada tatilimi yapmam gerekiyordu ama eve döndüğümde hemen geri alıyordum yanıma ve müthiş sürükleyiciydi.

Yazarın kurgusunu beğendim.Ve bundan sonra tüm Judith kitaplarını okumaya kadar verdim.Zaten bir taneye başlayıp devamı getirmeyen bizden değildir :)


Ben kitaba BismilAllah dediğimde yarılamıştım heralde ilk gün ! Aşırı derecede kaptırmıştım bir iki saat kitapta kayboldum o dünyada yaşıyorsunuz ya işte o duyguyu hissettiren yazarlar mükemmeller onları çok seviyorum.Tüm iltifatları hak ediyorlar gerçekten.



Kitabı anlatmak istemiyorum biliyorum bu sizde "Yaa neden ama? " Dedirtti.Fakat gerçekten anlatırsam eğer kitabın büyüsü bozulur ve bende rüyadan uyanırım.Tüm kitaplarım elimden gider gibi kötü şeyler olacakmış gibi hissettiren kitabıma selamlar iyi olmanın sonuçları gibi birşey.



Bu kitapla ilgili spoilersız bir yorum oldu cidden.Size tek söyleyebileceğim benim beğendiğim bir kitaptı.Çok iyi bir aşk kitabıydı.Ve kesinlikle Judith okumaya devam edeceğim.Özellikle Cennet adlı romanının çok iyi olduğunu duydum ve onu okumak için sabırsızlanıyorum.


                                                                              Puanlama : 5/ 5

           
                                                    

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum