Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kalbim Sende Kaldı - Judith McNaught ( Yorum )

05:08 Kitap Sara'yı 0 Comments Category : , ,

                                                      Judith McNaugth Okuru Oldum Ben de !



Goodreads  ||  Vikitap  ||  İdefix



Çeviri : Kübra Tekneci

Goodreads puanı : 3.89
Vikitap puanı : 8.3
Türkçe (Orijinal Dili:İngilizce)
272 sayfa
                                                                                            Etiket Fiyatı: 18,50 TL 
Gece Fısıltıları, Cennet, Kusursuz, Mutluluk, Sen Gelmeden Önce, Aldığım Her Nefeste, Düşler Krallığı, Sonsuza Kadar, Seni Beklerken, İçinde Aşk Saklı, Sana İhtiyacım Var adlı kitaplarıyla okurlarının beğenisini kazanan Judith McNaught'tan...

Yüreğinin Kraliçesinin Beklenen Romanı Gönlünüzü Fethedecek! Kaderi Olan Adamı Bulduğuna İnanan Bir Kadın... Saf Mutluluğun Acı Gerçekler Karşısında Boyun Eğdiğini Bilen Bir Adam... Tutku Uçurumunun Geri Dönüşü Olmayan Derinliklerine Sürüklenen Duıygu Yüklü Bir Aşk Hikayesi...

Global Endüstri'nin yakışıklı genel müdürü Nick Sinclair işini nasıl idare ediyorsa kadınları da aynı şekilde idare ediyordur... Büyüleyerek, meydan okuyarak ve acımasızca kendisine hâkim olarak. Her şeyin en iyisine alışık bir adam olan Nick, Lauren Danner'ı işe aldığında bu mağrur güzelin kendisi için sıradan, yeni bir zafer olacağını düşünür. Fakat Lauren'ın parlak zekâsı ve nadir rastlanan azmi gözlerini kamaştırır, dahası kendisine karşı koymada ustalıkla yol alan bu cezbedici güzele âşık olur.

Ama Lauren'ın bir yalan üstüne kuruludur ve bu oyun her geçen dakika daha da tehlikeli bir hal almaktadır. Sırrı, Nick'in ona olan hassas güvenini ve o ana dek tanıdığı en güçlü adamla gelecekte birlikte olma umudunu tamamen yok edecek midir?

YORUMUM 


Judith'e tatilde esti ve başladım iki günde bitirdim aslında daha kısa sürerdi ama tatildeydim ve arada sırada tatilimi yapmam gerekiyordu ama eve döndüğümde hemen geri alıyordum yanıma ve müthiş sürükleyiciydi.

Yazarın kurgusunu beğendim.Ve bundan sonra tüm Judith kitaplarını okumaya kadar verdim.Zaten bir taneye başlayıp devamı getirmeyen bizden değildir :)


Ben kitaba BismilAllah dediğimde yarılamıştım heralde ilk gün ! Aşırı derecede kaptırmıştım bir iki saat kitapta kayboldum o dünyada yaşıyorsunuz ya işte o duyguyu hissettiren yazarlar mükemmeller onları çok seviyorum.Tüm iltifatları hak ediyorlar gerçekten.



Kitabı anlatmak istemiyorum biliyorum bu sizde "Yaa neden ama? " Dedirtti.Fakat gerçekten anlatırsam eğer kitabın büyüsü bozulur ve bende rüyadan uyanırım.Tüm kitaplarım elimden gider gibi kötü şeyler olacakmış gibi hissettiren kitabıma selamlar iyi olmanın sonuçları gibi birşey.



Bu kitapla ilgili spoilersız bir yorum oldu cidden.Size tek söyleyebileceğim benim beğendiğim bir kitaptı.Çok iyi bir aşk kitabıydı.Ve kesinlikle Judith okumaya devam edeceğim.Özellikle Cennet adlı romanının çok iyi olduğunu duydum ve onu okumak için sabırsızlanıyorum.


                                                                              Puanlama : 5/ 5

                       
                                                    

RELATED POSTS

0 yorum