Kitap Canavarlarıyla Blog Turları - Canavarlar Geliyor -

By kitap sarayi - 14:57

                                           
                                                       

Kitap Canavarlarıyla Blog Turları efenim bendeniz ve sevgili ikinci harfi i Betül "Ya neden olmasın ki?" Dedik ve biz iki çılgın başladık kara kara tura isim düşünmeye sanırım 2 veya 3 gün düşündük.Ve bir gece bir birimize hadi iyi geceler dedik.Ve hani yatmadan önce o gün yaptıklarınızı veya yapmak istediğiniz şeyleri düşünecek vaktiniz olur ya ? Heh işte o an benim durumum "kitap ıııı şey kitaplar ee yok kitapların ooo ay bu da olmadı.

Sonra tam yatacakken aklıma geldi ve "Evet Kitap Canavarları" Dedim ve sabah bu ismi unutmamak için hemen bir kağıt kalem bulup karaladım bu ismi.Hatta o ara ablamın uyanıp : " Ne yazıyorsun ya?" Dediğini hatırlıyorum:D Tabii ben de hemen "Hiç ya uyumaya devam et" dedim ama içimden "Oley be işte bu çok güzel olur bu isim " Diye geçiriyorum.
Sonraki sabah Betül de ismi beğendi ve sonraki adıma geçtik tur üyeleri.

Aslında bu tur fikriyle,ismi koyarken,milleti çağırırken,grup oluştuğunda,şunu yapalım bunu yapalım derken,yayınevleriyle iletişime geçerken  bir baktım ki ben aga olmuşum ciddiyim bu konu da ben aslında hanım ağayım bgsxhjbv :D Hadi şımaralım gençler ben bu turun yüzde seksenini oluşturdum.Vay be arkadaşlıklar arada işe yarıyor cidden.Kendime iltifat etmesem olmazdı sonuçta blog benim post benim :D

Eğer şımarma kısmını geçersek her ne kadar çok emek verdiysek bunda hepimizin bir rolü var ve bu bir grup çalışması ve ben grubumu seviyorum hepsi benim deyimimle kankilerimden oluşuyor ^^ Bu cidden çok güzel bir şey.

Benim aklımda olan üçüncü isim belliydi diğer bir blogger kankim berfin : Büyülü Ayraç'ın sahibi.hemen ona yazdım ve bu teklifimi kabul ettiğinde nasıl sevindiğini hatırlıyorum ben de aynı sevinci paylaşıyordum çünkü cidden sevdiğiniz insanlarla tur yapmak mükemmel bir şey.

Dördüncü üyemiz Bir Dolu Kitap'ın sahibi zehra berfin'nin tanıdığı bir kitap bloggerıydı.Biz de tanıyınca kanımızın kaynadığı ve kolayca içimizde yer bulan üyemiz :)

Ve beşinci üyemiz Burak.Blogu ve okuduğumuz kitap türlerinin benzerliğiyle kolayca arkadaş olup,bol bol gülüp eğlendiğimiz grupça uyum sağladığımız mavi kalemdir kendisi :)

Ve ve ve son turun son üyesi kim mi ? Bilerek onu en son davet ettim aslında çünkü en küçüğümüz kendisi ve hepimizden daha heyecanlı daha sempatik "benim sevgili blogger kankilerim" arasında yer alan konuşurken gülmekten karnınızın ağrıdığı ve sevecen o tatlı o biiiir kalbi kitapla atan çocuk seviliyorsun dostum ;)

Canavarların facebook sayfası

Çok güzel turlar yapmak beraber nice kitaplar okumak dileklerimle canlar :D
Hepiniz çok çok ama çok seviliyorsunuz <3

Not : Bu yazımda  tur üyelerini tanıttım.Size çokça bizden bahsettim.Evet evet farkındayım kitaptan bahsetmedik bu benim fikrimdi :D Birazcık bekleyeceksiniz onun için çok azıcık :) Esen kalın saray sakinleri !


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

5 yorum

  1. Hahah :D çok güldüm la okurken. Acaba biz turun ismini kankilerin blog Turları diye değistirsek mi? :D

    YanıtlaSil
  2. Sempatik kanki teşekkür ederr :))

    YanıtlaSil
  3. Logoya bayıldım çok sevimli :)
    hayırlı olsun merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Logoya grupça sulanıyoruz :D Çok teşekkürler canan :)

    YanıtlaSil