Yorum : Jeaniene Frost | Ateş Laneti

By kitap sarayi - 04:43


Kitap Hakkında

Kitabın Adı : Ateş Laneti
Kitabın Orjinal Adı : Once Burned
Yazar Adı : Jeaniene Frost
Seri adı : Night Prince #1
Tür : Fantastik / Aşk
Yayınevi : Artemis


Spoilersız Yorum

Okul açılmadan okuduğum hala yorumlayamadığım kitaplardan bir başkası da ateş laneti.

Seriye yazın sevgili kankim Tuğba nın dürtüklemesiyle başlayan ben bildiginiz üzere Vampir Avcısı serisini çok beğendim.
Seriyi okuduktan sonra zaten Vladı merak etmek çok olası hatta olabilecek en normal şey diyebilirim. Delicesine merak ediyordum zatın hikâyesini :D

Allah tan ben seriyi okuduğum zaman serinin ilk kitabı çıkmıştı. Ben Vlad aşkıyla öyle bir okumuşum ki ikinci kitap için yanıp tutuşuyorum. Çok beğendim evet bunu diyecektim yazımın sonunda ama siz erkenden öğreniverdiniz gari :P :D


Spoilerlı Kısım

Bu Yorumumda kitaptan bahsetmek istemiyorum aslında ama içimde kalacağına dışarı vurayım değil mi?  :P
Vlad ın egosu sevmediğim ilk şey sonra yok ayrılırsak bir daha barışmam falan okurken bak seeen şuna dedim.

Bildiğiniz kural koydu kızın önüne
Ve herşeyde o kadar kendinden emindi ki uyuz olmamak elde değil kızın onu seçeneğine emin resmen
pis -.-

Ama bunlara rağmen Vlad’ın aşkıyla yanabilirsiniz ben kaç aydır ikinci kitap çıksa diye bekliyorum. Çıkacak İnşAllah biz ağaç olmadan önce :P


Leila ilk  zamanlar Vlad onu yakacak diye korktuğu zamanlar komikti.
Ve başka uyuz olduğum şey Vladın hizmetiçisine kızla sevgili olma hakkı verip sonra elinden alması yeminle orada uyuz olmuştum ona nasıl acımıştım belli değil hala kızı seviyor onun yüzünden :(
Bu durumun kitapta daha fazla olay çıkarmasını beklemedim değil.

Ya kitabın sonu ? Of bizi bitiren orasıydı işte Jeaniene yaptı yine yapacağını öyle son mu yazılır ya hadi yazdın diyelim yayınevi biraz hızlı bassa ya kitabı ama yok illa biz bir yıl sürünücez :/

Benim teorim leila görü yeteneğini kaybettiğinde Vlad onunla daha az ilgilenecek böylece leila ondan ayrılacak bizde Vlad eski sevgilisine nasıl geri döner adlı tiyatroyu izleyeceğiz güya dönmüyor ya haspam :D


Puanım : 5 / 5 tabii ki okumayanla konuşmuyorum :D



  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum