8. KCBT : Patrick Ness | Umut Bıçağı ( Kitap Yorumu)

By kitap sarayi - 06:59



Selam millet bugün nasıl bir şapşallığım tuttuysa yorum sıram olduğunu unuttum neyse ki tamda şu an birden aklıma geliverdi çaktırmıyoruz tamam mı şşştt! Kimse duymasın :)


Kitap Hakkında

Kitabın Orjinal Adı : The Knife of Never Letting Go
Türkçe Editasyonu : Umut Bıçağı
Seri Adı : Kaos Yürüyüşü
Yazarı : Patrick Ness
Tür : Distopya
Seri Sıralaması : 1 / 3
Yayınevi : Delidolu
Goodreads Puanı : 4.12


Yorumdan Hallice :)

Umut bıçağı eve geldiğinde kapağını falan çok tatlı bulmuştum zaten normal kitap boyutundan azıcık daha kısa olması sebebiyle cep kitaplarına da benzetiyordum insanın bu kitaba sarılası geliyor arkadaş! :P

Neyse ne diyordum ben heh! Okumaya başladığım ilk bir bölüm okudum sanırım sonra aman sevmedim dedim ya heralde sevemeyeceğim diye düşünüyordum ta ki sonraki gün kitaba devam edene kadar. Aksiyon o kadar bol ki insanın birden içi ısınıyor, kitaba adapte oluveriyor.


Sanmayın ki kitabı hemencicik bitiverdim? Hayır öyle olmadı kitabı için yavaş yavaş tadını çıkara çıkara okudum iyi ki de öyle yapmışım yorumum da spoiler vermeyeceğim  ama blogumu, yorumlarımı sevenlere şunu diyebilirim ki okumanız lazım! Ben çok ama çok sevdim ve bitince resmen bende bittim çünkü evet kitap bitince ikinci kitabı arıyor insan bunu bilin yeter.


Ve son olarak şunu demeliyim tüm seriyi edinip okumaya başlayın lütfen çünkü ben  seriyi tamamlamadığım için çok pişmanım :(

Puanım : 5 / 5


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum