14. KCBT : Yeni Dünya ( Bir Eve Romanı ) | Anna Carey [ Yorum ]

By kitap sarayi - 00:38



Kitap Hakkında

Kitabın Orjinal Adı : Eve
Yazarı : Anna Carey
Tür : Distopya / Genç Yetişkin / Aşk  
Seri Sıralaması : 1 / 3
Yayınevi : Pegasus 
Goodreads Puanı : 3. 71




Yorum ( Spoilersız )



Bu canavarların yaptığı 2. Distopya turu ve ikisini de sevmiş bulunuyorum. Eve, hemen biter dediğim bir kitaptı. Ne de 300 küsür sayfa hemen biter dedim, demez olaydım bir sürü meşguliyetim oldu. Misafir geldi, biz onlara gittik vs. Aman bitmez bu gel gitler zaten  neysem azıcık kitabı 4 günde ancak bitirdim. İşgence oldu resmen kitabı bitirme safhası bitince bir oh dedim Allah'tan bizimkiler benden önce bitiriverdilerde benim sona kalmam sorun olmadı.
Yeni Dünya, içinde bol bol aksiyon bulunduran heyecan içinde okuyabileceğiniz yer yer "olur mu ya yok artık!" diyeceğiniz bir kitap.

Spoilerlı Yorum


Bizimkilerle kitabı okuduktan sonra yaptığımız konuşmalardan anladığım kadarıyla Eve'nin Caleb'e bilmiyorum dediği yerde herkeste sabır tükenmiş, sinir tavan yapmış :D cidden ama ya niye bilmiyorum dersin ki feci kudurmuştum o sahnede. Kitabı genel olarak sevdim, sevmediğim bir kısım varsa o da yazarın caniliği. Yeni Dünya'yı okuyanlar bilir; Eve ve Caleb'in doğru düzgün bir araya gelemediler hiç bir zaman. Sürekli bir şeyler oldu sürekli bir sorun vardı insan diyor ama neden diye niye bir süre de olsa mutlu olmalarına izin vermiyorsun niye bu kadar canisin Anna? o.O
Eve'lerin arasına sonradan katılan üçüncü kızın ( şu an adını hatırlamıyorum ) ölümüne üzülmüştüm.
Bunun haricinde kitabı sevdim kralın Eve'i yakalayıp yakalatmayacağını acayip merak ediyorum sanırım kitabı okuyanların çoğunun bitirdikten sonraki ifadesi nerede sonraki kitap bakışıdır. 2. Kitabın çevirisinin teslim edildiğini kitabın çevirmeni, benim deyimimle Onur abladan öğrendik :D umarım pegasus kitabı çıkarmak için çok beklemez!

Puanlama : 5 / 5 



  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum