19. KCBT : Karanlıkta Buldum Seni | A. Meredith Walters ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 05:17


Kitap Hakkında

Kitabın Orjinal Adı : Find You in the Dark 
Türkçe Editasyonu : Karanlıkta Buldum Seni
Yazarı : A. Meredith Walters
Seri Adı : Find You in the Dark 
Seri Sıralaması : 1 / 2
Tür : Yeni Yetişkin 
Goodreads Puanı : 4. 03
Yayınevi : Go! Kitap


Yorum ( Spoilersız )


"Karanlıkta Buldum Seni" aslında hiç duymadığım,  daha önce Goodreads'te adına dahi rastlamadığım bir kitaptı. Türkçe editasyonunun çıkacağını duyunca kitabı aratmış, tanıtıma bakmış, okurum demiştim. Sonrada bizimkiler turunu önerince neden olmasın? Demiş kolları sıvamıştım. Bu tur aslında bize de biraz sürpriz gibi oldu çünkü elimizde bir tur vardı ve bahara kadar başka tur yapmak istemiyorduk. Aralık ayında üç tur kitabımız aynı zamanda çıkınca pert olmuş, zombilere dönmüştük :P o yüzden bu tur bizim için birazda beklenmedikti. Ama pişman mıyım bu kitabı okuduğuma? Hayır. Açıkçası hiç pişman değilim çünkü çok sevdim. Yazara instagram'dan dm attım bu güzel kitap için. Ve ben ikinci kitap yani " Light in Shadows" çıkana kadar nasıl bekleyeceğim bilmiyorum *-*  Şu zamana kadar Go Kitap'tan çıkan üç kitap okudum ve üçünü de çok sevdim ve devamının çıkmasını dört gözle bekler haldeyim. Allah bana sabır versin :P

Spoilerlı Yorum


Clay'ın ailesinden nefret ediyorum diye konuya balıklama dalıyorum. Ne ruhsuz insanlardı onlar öyle! Çocuğun hayatını mahvetmişler resmen. Bunları okurken insanın kanı donuyor. Kitabı bitirdikten sonra anneme anlattım olayı bir de o kızdı "aa ne ne biçim insanlar" diye :) Clay'in hayatı gerçekten iç acısı ve yürek burkan bir hikaye. Bu yüzden çoğunlukla burnumun direği sızlar halde okudum kitabımı. Çoğu yerde ağlamamak için zor tuttum kendimi ama kitabı sonunda artık serbest bıraktım göz yaşlarımı. Evet beni çoğunlukla üzen bir hikayeye sahipti roman ancak bu yinede kitabımı bu denli sevmeme engel olmadı. İlk başlarda bu kitabın yazarın ilk kitabı olduğunu düşünmüş amatörce bulmuştum ( hala ilk kitabı olup olmadığını bilmiyorum ). Ancak bu his kitabın geri kalan kısmında yok oldu. Ve ben de kâh gülerek kâh ağlak gözlerle okudum kitabımı. Clay ve Maggie ikilisini çok sevdim. Daniel ve Rachel çiftini de öyle, keşke onların hikâyesinin bulunduğu novellayı da okuyabilsek :( ama tabii ki şu anda düşünebildiğim tek şey serinin ikinci ve son kitabı. Ve umarım yazar ikinci kitapta Clay ve Maggie ikilisi için bir çok mutlu anı yazmıştır, bu kitapta ağladığım kadar son kitapta gülmek, çiftimizin mutlu mesut görmek istiyorum. Kitabı önerir miyim peki?
Tabii ki :)

Puanlama : 5 / 5










  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum