Bir Kitap Varmış Yeni Çıkacak? #8

By kitap sarayi - 15:41



Üzgünüm bu aralar bloga yazı veya yorum giremiyorum. Hala pc'im bozuk. Bu postu da kısa olduğu için telefonumdan yazdım. Umarım seversiniz kitap haberlerini!

1) Eleanor & Park için basım aşaması tamamlandı. Kendileri matbaadan taze çıkmış ciciler olarak pegasusun kasım ayı kitaplarından.

2) Red Queen için de hazırlıklar bitti sayılır. Yine kasım ayı kitaplarından olacağını söylememe gerek bile yok.

3) Wonder benim için sürpriz oldu. Çıkışını beklemediğim kitaplardandı. Pegasus arada küçük çılgınlıklar yapıyor. Yine Tüyap'ta alabileceğimiz kitaplardan biri olduğunu düşünüyorum zira Wonder kasım ayı kitabı.

4) Me and Earl and The Dying Girl çıkıyor falan değil boşuna heyecanlanmayın. Sadece kitabın yayın haklarının alındığını duydum. Tabii ki pegasus yayınlarından çıkacakmış. 2016'da çıkması için programa dahil edilmiş.




  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum