Kitap Tanıtımı : Gölgedeki Işığım | A. Meredith Walters

By kitap sarayi - 09:50

ışığım a. meredith walters ile ilgili görsel sonucu

Aşk sizi gölgelere hapsetse de daima bir umut vardır…





Kaç aydır buraya yazmıyorum ya resmen özlemişim. Bugün bloga Clay aşkımın bu ay içinde geleceği haberini vermek için uğradım. Kapağı ve konuyu buraya sessizce bırakıp kaçma niyetindeyim. Laptop'ımı yaptırırsam daha aktif olurum. Ancak şimdilik blogdan biraz uzak durmak zorundayım. Telefondan post yazmak çok zor. Benim bilgisayar yapılana kadar YouTube'da ve Instagram'da yer yer de diğer sosyal medya hesaplarımda paylaşım yapıyorum. Hepinizi YouTube kanalıma beklerim canlar. Beni YouTube'da Kitap Sara'yı diye aratarak veya hepinizi kelimesinden sonraki youtube kelimesinin üstüne tıklatarak bulabilirsiniz. ^^ 


Kitap Hakkında 

Kitabın Orjinal Adı : Light in Shadows 
Yazarı : A. Meredith Walters 
Türü : Genç - Yetişkin Edebiyatı 
Seri Bilgisi : 2 / 2 
Serinin İlk Kitabının Adı : Karanlıkta Buldum Seni 
Yayınevi : Go! Kitap 


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum