Kitap Yorumu: Gölgedeki Işığım | A. Meredith Walters

By kitap sarayi - 04:40


Kitap Hakkında 

Kitabın Orjinal Adı : Light in Shadows 
Yazarı : A. Meredith Walters 
Türü : Genç - Yetişkin Edebiyatı 
Seri Bilgisi : 2 / 2 
Serinin İlk Kitabının Adı : Karanlıkta Buldum Seni 
Yayınevi : Go! Kitap 



Kitap Yorumu

Selam millet uzun zamandır post yazmıyorum biliyorum ancak bilgisayarım bozuk biliyorsunuz. Ben de bu yüzden yazdan beri ( 8 aydır ) kitap yorumlarım için video çekiyorum. Kanal adım blogunkiyle aynı: Kitap Sara'yı 

Bugün geçen şubattan beri devamını iple çektiğim find you in the dark serisinin ikinci kitabı olan light in shadows'u ne zamandır bekliyordum. Bir yıl bir ay bekledim genjler boru değil Clay aşkı bu ♡ bu yorumun videosunu çekmek isterdim ancak pc im şu ara olmadığı için videolarımın editlerini ben yapmıyorum. Beyzamın da sınav zamanı olduğundan çok yoğun o yüzden yazmak zorundayım ne inanın telefondan post yazmak diye zor birşey var. Ablamın çizimi olmasa onun laptop'unu kaçırabilirdim ama onun da işi var maalesef ve bugün okul da yok kütüphanedeki pcleri de kullanamam yani 😂 kendime daha fazla acımayayım en iyisi. 

Gölgedeki ışığımı bir süre okuyamadım bir süre de ödevlerim yüzünden yorum yazamadım. Kendilerini ilk kitap kadar çok sevdik zaten içinde Clay vardı yani lütfen daha başka söze gerek yok. Uyuz olduğum bir karakter oldu o da tabii ki Marie. Onu  haricinde bayılarak okudum çok çok sevdim. Ben ki içinde dram olan kitapları okumayı tercih etmeyen insan bu kitaba serinin kitaplarına bayıldım var mı böyle bir şey yahu? Gerçekten eğer genç - yetişkin kitaplarını seviyorsanız lütfen okuyun. 

Çoğu insan kitabın içeriğini okuduğu halde yanlış anlıyor veya Clay’in durumunun ciddiyetini kavrayamadığı için Maggie’ye laf edenler var. Saf diyorlar hareketlerine katlanamıyoruz dediklerini gördüm arkadaşlar hastalığı olan bir insana ne olursa olsun yardım edersiniz Maggie'nin tüm yaptığı da buydu. Bu onun gurursuz olduğu anlamına gelmiyor. İyi bir dost ve kız arkadaş olduğunu gösteriyor. Hikâyeyi başarılı yapan da bu. Çok başarılı olduğunu düşünüyorum ve herkese ön yargısızbir şekilde okumalarını öneriyorum. Bu bir ergen hikâyesi değilbu gerçek hayattaki zorluklara rağmen mutlu olmayı arayan bir iki gencin savaşı. Ve kesinlikle galip gelinen bir savaş ve ben bu yoldaki maceralarını okuduğum için çok mutluyum. Umarım Go! Kitap bizi yazarın diğer kitaplarıyla da buluşturur. 

Puanlama: 5 / 5 


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum