Kitap Yorumu: Aşk Başka Bir Şey | Fatih Murat Arsal

By kitap sarayi - 04:15


Konusu

Sorumsuzca yapılan bir kaza,  neredeyse bir aileyi tamamen yok etmişti. Geride kalan genç adamın yüreğine kazınan yaralar,  vücuduna mühürlenenlerden çok daha fazlaydı. Kaybettiklerinin büyüklüğü karşılığında,  doğal olarak intikam istiyordu. Ve karşısına cesurca çıkan bu güzel sarışın,  onun öfkesinin hedefi oluverdi.  Genç kadın ailesine o kadar düşkündü ki hiçbir şart onu yolundan geri çeviremezdi.

Korkup geri adım atmadığı gibi, fedakârca intikamın yönünü değiştirdi. Kardeşi için yapabileceklerinin sınırı  her ikisi için de şaşırtıcıydı.  Çaresizliğe sınır olmadığında, sınırsız bir bilinmeyene kucak açılır. Belki de çaresiz acıların ilacı  sınırsız bir aşktır.    İntikam isteyen yaralı bir adamla kaderi değiştirmek isteyen inatçı bir kadının, imkânsız bir aşka sürüklenişini soluksuz okuyacağınız  bir FMArsal romanı daha!

Yorum

Her çıkan FMA kitabını alıp sonra hüsrana uğrayanlar burada mı? Ben tamamen böyle biriyim. Buz sıcağı harici bütün kitaplarını okudum yazarın. O kitabı hakkında kötü yorumlar gördüğüm için (yeterince) vazgeçmiştim almaktan. Neyse bu seferde aldım ama diğer kitaplarından daha da hüsran dolu bir kitap oldu benim için. Diğer kitaplarını beğenmemiştim dedim ya diğerleri bunu okuduktan sonra gözümde iyi bir yere yerleşti. Bilmiyorum yazar belki de motivasyonsuz olduğu bir zaman aralığında yazdı.

Karakterleri de sevemedim bir türlü. Her iki karakterin başına da o kadar haksızlık geldi o kadar çok şey başına geldi ki bu kitap yetişkin edebiyatından daha çok trajediye dönüşmüş gibiydi. Her kitapta biraz acı çeken karakterler var ama bu kitapta dozunun kaçtığını ve bunun kabak tadı verdiğini söylemem gerek. Bir de yazarın her kitapta yenilemekten çekindiği ve aynı olay örgüsüyle yazdığını biliyorsunuz, artık umarım biraz yeniliğe gider.
Almak isteyenleriniz varsa alabilirler tabi ama önerir miyim sorusunun cevabını aldığınızı düşünüyorum. 

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum