Tatlı Bela Jamie Mcguire (Yorum) || Ayaklı Bela Kitap Tanıtımı

By kitap sarayi - 04:25



  YORUMUM


Kitap beni çok ağlatma raddesine getirdi.Çok sinirlendim,Abby ve Travis'i çok pataklamak istedim.Ama onları çokta sevdim.Gelin sarılalım eşşek sıpaları sizi seviyorum ben dediğim zamanlar ve Abby ve sen orada kalın şimdi sizi boğazlayacağım dediğim zamanlar...

Olaylar o kadar çok o kadar doyurucuydu ki kitap bittiğinde keşke bitmeseydi.Amann Allah'ım ben şimdi ne yapacağım ? Durumuna düşmedim tadındaydı.Ve kesinlikle ben şimdi keşke 3-5 bölüm daha olsa okurdum Hey hasret kaldım! Hadi ama burada da bitirilmez denilecek türden değildi.Mare ve Shepley bu çifti ve fitch'i ve Parker'a bile sevgi sempati duydum.Harikasın Mcguire .

Ben yukarıda anlattığım tüm durumlara rağmen çok keyif alarak okuduğumu söylemeliyim.Kesinlikle Trav'e aşık oldum.Kesinlikle Abby'e çok kızdım. Ama kitap beni hayal kırıklığına uğratmadı Jamie kesinlikle mükemmel bir yazar ve  bu kitapla bizi buluşturduğu için okurken karakterlerimizin hepsine bir duygu besleyip en sonunda "Tamam tamam gel ben seni de seviyorum."Dedirttiği için Yabancı Yayınlarına kocaman sevgiler.

Umarım serinin devamında da bu şekilde kitaptan çok memnun kalmış olur ve sizlere çok güzel yorumlar yazarım.Şu yorumu yazarken suratımdaki şapşal sırıtmadan bile kurtulamadım.Hep Travis'in suçu bu :D Seni çok sevdim dövmeli adam.

Sevdiğim kısımlar bitti sıra geldi rahatsız olduğum yerlere ; Bu kadar iyi bir kitabın neden son okuma veya redaksiyon yapılmadan basıldığına dair en ufak bir fikrim yok.Yazım yanlışları ve diğer her şey çevirmene bırakılmıştı.Zavallım zaten çevirmiş ben ona acıdım okurken tamam belki yazım yanlışları var ama bu çevirmenin suçu değil.Ben okurken noktalama ve yazım yanlışlarından o kadar fazla rahatsız oldum ki bir ara isyan edecek moddaydım.Hadi ama neden böyle bir şey yapıldı ki :/ Kitabın bir eksisi değildi bu ama okuyucuyu rahatsız eden bir faktördü.Benim çok dikkatimi çekti ve bir ara yeter artık ben düzelteceğim dedim o kadar yani :(
Çok okuyan biriyim ve bizim gibi birine verilseydi düzeltinin kısa zamanda hallolacağına inanıyorum ben.Kitap basılmadan keşke bu ayrıntı göz ardı edilmeseymiş.Mükemmelliğine buradan laf getirmem yinede kesinlikle muhteşem bir kitap olduğunu yinelemeliyim.

Ve Tatlı Bela'nın 2. Kitabının artık ön satışta olduğunu hatırlatalım.Burada sipariş verebilirsiniz.
Kitap kapağı da gördüğünüz tasarım seçildi.Ve ben adında hem fikir olmayanlardanım çünkü isim ve kapak yayınevi tarafından oynamaya bırakılmıştı.Ve büyük çoğunluk olarak Yürüyen Bela olmasını istemiştik ama Ayaklı Bela olarak seçilmiş isim :( Ve kapak ben öteki kapağı daha çok sevmiştim.

Kitabımız bu sefer Travis'in gözünden anlatılıyor.Çok merak ediyorum doğrusu hazır ilk kitabı yeni bitirmişken mükemmel oldu bu haber :)
Ve ve ve kitabımızın çıkış tarihi 22 Ağustos beklemedeyiz !
Raflarda yer alacağı zamanı iple çekiyoruzzz.
                                         

Kitabın bu saydığım özelliği yani türkçe düzelti yapılmaması harici hiç bir sorunu yoktu.Ve bir rica daha bizden Yabancı Yayınlarına kitap kapakları çok ince Yabancı umarım bundan sonraki kitap kapakları daha kalın olur sevgilerle ,
Kitap Sarayı

Puanlama : 5 üzerinden 5 :)


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

3 yorum

  1. Öyle güzel anlatın ki , şimdi bende burada yorum yazarken noktalama işaretlerine dikkat ( ediyorum ) etmeye çalışıyorum, Umarım en kısa zamanda okuma fırsatı bulurum,

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Erhan :)Benim oradaki yakınmam kitaptaki yazım yanlışlarınaydı.Sen şuan herkesin okuyacağı bir kitap yazmıyorsun rahat ol :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlatmışsın!
    zaten çokça merak ettiğim bir kitaptı ve almayı erteliyordum bu kez alacağım sanırım!!

    YanıtlaSil