Tek Ayagı Mezarda || Jeaniene Frost || Gece Avcısı Serisi # 2 (Yorum)

By kitap sarayi - 08:26

                                                         *

                                                                     YORUMUM

EDİT : Şuan şu yorumu yazmayı düşünürken bile aklımdan spoiler olmadan yazabileceğim bir yorum gelmiyor maalesef.Ama böylece tüm kitabı aklımdaki sahneleri sizlere yansıtarakta doğru yaptığımı düşünmemeye başladım.Bu yüzden spoiler olmadan (Ya da az spoiler kullanarak) yazmaya gayret edeceğim.Bakalım görelim başaracak mıyım ? :D

Tek ayağı mezarda'yı aslında hemen okumak istemiyordum çünkü aldığım ve henüz okumadığım kitaplarım var onları okumalıydım fakat merakıma yenildim.Kim Bones' a hayır diyebilir değil mi? Emin olun ben de aynı o durumdaydım ve kitabın devamında neler olacağını merak ediyordum.Aslında tatlı bela kitabımın yarılarındayken merakıma yenilip okumaya başladım.Biliyorsunuz daha önceki yorumumumda da anlatmıştım tek kitap değil artık bir çok (aynı zamanda 2 veya 3) kitap okuyorum ve pişman olmuyorum.Severek yapıyorum :) Okumak beni rahatlatıyor gerçekten şuan kediciğin yerinde olsam orada nasıl davranırdım diye durup düşünüyorum mesela sizde okurken böyle şeyler düşüyor musunuz? Açıkçası ben genelde bunu hep yaparım.

Malumunuz serinin ilk kitabında kedicik Bones'i Don ile çalışmak zorunda olduğu için bırakmıştı.İkinci kitabımızda 4 yıl sonrasında başlıyor.Siz düşünün yani kız bildiğiniz yaşlandı.Elimizde büyümüştü sıpa :P

Kızımız artık bir FBI çalışanı .Resmen onu vampirleri öldürmek için kullanıyorlar.Kitabın beni saran kısmı Ian'a ait kısımlardı hele kitabın sonunda öyle bir manzara canlandı ki gözümde büyülenmemek elde değildi.(Öhöm spoiler vermedim ki :D )

Bones ve Cat kesinlikle gözümdeki en sevdiğim çift oldu.Her bir Jeaniene kitabı bittiğinde halim bir sonraki kitabı okumayı biraz erteleyeceğim oluyor. Ama tabii ki mümkün değil çok seviyorum içindeki karakterleri ve eminim ki bundan sonraki diğer yan serilerinide seveceğim.Diğer kitapları okumak için sabırsızlanıyorum.Ama birazcık ertelemem gerek.Okumam gereken kitaplarım beni bekliyor daha fazla boyunları bükük kalmasın değil mi ama ? :D

Yeniden kitaba dönüş yapalım.Cat bu kitapta babasıyla ilgili bir çok şeye ulaşıyor.Herşeye biraz objektiflik yansıyor.Ve olayları daha iyi anladım bu sayede.Bones'a her sayfada tekrar tekrar kanınız ısınıyor.Keşke böyle yakışıklı,centilmen,süper yetenekli,iyi,aşık olanası... Bu böyle sürüp gider devamı hiç bitmez inanın :) Vampirlerimiz olsa !

Ve Ian evet kitap boyu onu görmek için sabırsızlanıyor insan ve kitapta ona sıra gelince kalbim durun geldi işte geldi diye çığlık çığlığaydı.Müthiş bir sevinç ve bu kitaptaki tüm erkek karakterler neden bu kadar müthiş Jeaniene ? Evet bu seriden sonra karar verdim ki ingilizce hazırlığımdan sonra kesinlikle Jeaniene ile röportaj yapmak bana farz arkadaş :D Bunun için bekleme de kalın.Kesinlikle mükemmel olacak.

Ve bu kitapla ilgili vereceğim spoilerse ; tek spoiler vermeye karar verdim :) Şuan siz dikkatlice okuyorsunuz ya kendimi ringe çıkmaya hazırlanan boksçu gibi hissediyorum.Sen dikkatli ol şimdi spoiler yiyeceksin.
Veee bu da bombam Ian Cat'e ilgi duyuyor bu yüzden işler sarpa saracak !
En sevdiğim alıntı ise Cat'in  içinden "Yattım maşallah kalkarım inşallah " Demesiydi.Burada kahkaha attım ve çevirmene saygılarımı sundum komik adam seni :D
Puanlama : 5 üzerinden 4

Peki ben bu kitabı öneriyor muyum sizce? Tabii ki.Benim gibi fantastik severlerin özellikle kaçırmaması gereken bir seri okuyun pişman olamayacaksınız ! Bu kitap okunur dostum :)




                               


   












  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2 yorum

  1. Samimi yorumun için teşekkürler, "Kim Bones' a hayır diyebilir " dedin ya ; Hayır Demeyi Bilmek / Marie Haddou bu kitabı öneririm dostum :) kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Erhan.Blogumu çok seviyorum.Okuduğum kitapları,tanıtımları,onları nasıl bulduğumu ekliyorum :)
      Önerdiğin kitaba elimdekiler bitince bakacağım.Önerin için teşekkürler sen de kendine iyi bak :)

      Sil