Melez Sözlesmeleri Serisi #1 Melez - Jennifer L. Armentrout (Yorum)

By kitap sarayi - 08:24



Melez sözleşmeleri serisini aslında okumayı düşünmüyordum.Çokça karşılaşmama rağmen bu seriyi bir boşvermişliğim vardı.Benim üniversite sınavlarına çalışırken alıp başını giden bir seriydi.Ve dolayısıyla o aralar çok yoğundum ve takip edemiyordum malum çok önemli baya sıkıcı olan bir listem vardı.

1-Test çözmek :/
2-Test çözerken sıkılmayı unutmamak
3-Konu çalışırken uykumu zorla getirmek
4-Okulda bile ben çok sıkıldım yea demek
5-Bir gün bunların biteceğini ümit edip ölmeyeceğimi ummak :( 

Ve Allah tan bitti.Ve bende şu üniversite derdinden kurtuldum sahalara geri göndüm mutluyum sevinçliyim derken Lux serisine başladıktan sonra bile okumayı düşünmedim!!! Kendime inanamadım.Ve kitabın başlarındaki ısınma sorunu yaşasamda hiç kopmadım.Alıp kitabımı bağrıma bastım ve 2 günde bitirdim.Ben ki bir kitabı en az 3-4 güne dağıtıp tadı damağımda kalsın diye uzun uzun okuyan şahıs kitabı yaladı yuttum !
Ben çok mutluyum hoşuma giden bir seri buldum ve benim gibi özellikle aklınız bir fantastikse normal dünyadan kopuksanız ve Dex hastası olmuşsanız sizde okuyun ve gelin birlikte sevinelim :D
                             
                                                             OLEYYYY BEN BAYILDIM  BUNA
                                             

Sevincimi anlattığıma göre gelelim kitaba.Melez blogger canların tavsiyesi üzerine başladığım bir kitaptı.Ben öncesinde Jennifer'ın Obsidiyen kitabını okuduğum için karakterlerimizden Aiden ve Seth'i bir öküz olarak bekliyordum ve tek hayal kırıklığım bu.Öyle bekliyordum benim suçum mu? Ah hayır öyle bir karaktere aşık olduktan sonra Jenny beni suçlayamaz heralde.Şimdilik bir öküzlüklerini görmedim ama bakalım diğer kitaplarda neler olacak? Hey bunu merak ediyorum cidden kafam full fantastiğe ait olduğu için Aiden ve Seth'in Alex ile nasıl bir ders yapacaklarını merak ediyorum.

Bol kavga sinyalleri aldım ben ilk kitapta umarım safkanda yani serinin 2.kitabında bir kavga olur bu ikilinin Alex için birbirini yemesini isterim.Ve Seth Alex 'e aşık olacak mı? Ya da Alex'in duyguları değişecek mi?
Kafamda deli sorular :D

Kitapla ilgili birazcık bilgi verelim mi? 

Kitabımız melez Alex'in ağzından anlatılıyor.Annesinin iblisler tarafın öldürülmesiyle kızımız dünyadan Akit'e geri dönüyor.(Akit:Safkan ve melezlerin okulu) burada 3 yıldır eksik kaldığı eğitimi için Aiden gönüllü oluyor.
Ders,dövüşler derken Aiden  tabii ki bir şeyler hissediyor hatta Alex Aiden'a çocukluğundan beri bir şeyler 
hissediyor.Derken bir gün Apollyon geliyor.(Apollyonu açıklamak istiyorum ama çok fazla şey var ve bu çok zor )Ve bazı hatta bir çok şey zamanla gün yüzüne çıkıyor.Bir sırrı öğrendiğinizde hımm bundan ötürüdür diyorsunuz ve bir bakmışsınız aslından başka bir şey yüzündenmiş.Sanırım Jenny beni bu kitabıyla şaşırtmayı başardı.Tahmin edemediğim şeyleri seviyorum.

Ben kitapta melez ve safkan ilişkisinin yasak olmasına uyuz oldum.Her adamım böyle olmalı mıydı şimdi bu hı hı o.O
Yeşilçamda hani ağaçtan ağaca koşan sevgililer gösterilir ya bunlar koşuyor ama bunlara her şey yasak.Ben bunu öğrendiğimde kitabı kapayıp şöyle bir etrafıma baktım.Acınası durumda olan birini görsem "Gel gel beraber ağlayalım." Diyebilirdim o derece.Neden Jenny? Neden yaptın bunu???

                                                            

Şuncacık çizgi karakter bile sinirli sana :D Umarım bir yasa falan çıkarır bakanlar ve bu durum düzelir sevenler kavuşsun ya.
NOT : En önemli ve şimdilik öyle olan bir şeye kesinlik getiriyorum ben Aiden'i da sevdim ama bilemiyorum Apollyon beni daha fazla etkiledi ve açık ara farkla ben Seth diyorum.Team Seth !

           

         


                                


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

4 yorum

  1. Tam bir Vampir Akademisi çakmasıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubi seninle bu konuyu konuştuktan sonra zaten şoka girdim.Yazarın nasıl böyle bir riske girdiğini bile anlayamıyorum.Sanırım seriden soğudum devam etmem için biraz bu kitabı aklımdan çıkarmalıyım ve vampir akademisi serisine başlamalıyım bebek :)

      Sil
  2. Anlatım tarzın benim hiç aklımda yokken bile kitaba olan iştahımı kabartıyor, umarım en kısa zamanda okuyabilirim, Aslında benim en çok hoşuma giden, senin doğal anlatma tarzın..
    Tarzını sevdim adamım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha çok çok çok teşekkürler Erhan.Ben de senin yorumlarına bayılıyorum :)

      Sil