Ilk Çekilis Talihlilerim !

By kitap sarayi - 08:29

                                                             

                                                        İlk çekilişim olduğu için çok heyecanlıyım.
                                        Şimdi de ilk çekiliş sonucumu açıklayacağım için heyecanlıyım.
                                                                       Double heyecan .
                                                        Bu garip bir duygu gerçekten kazananı
                                           ben biliyorum ve siz öğrenmek istiyorsunuz evet evet
                                                                            farkındayım :)
                                          Hadi o zaman kazan 2 talihlilerimizi açıklıyoruuuum !

                                  Kazananlar rafflecopter aracılığıyla seçildi.Sitede çıkanları aynen
                                                                      buraya da aktardım.
                                                                      Nice çekilişlereeee !


 Veee kazananlar :

  • X
  • X
    • Name: Cassie Blake Facebook
    • Option: Bloglovin ile takip edin
    • Extra Info: http://www.bloglovin.com/cassieblake
    • Time: Sun Aug 25 2013 00:30:47 GMT+0300 (GTB Yaz Saati)
    • IP Addr: ::ffff:188.57.61.161

Not-Hatırlatma :
Kazananlar en yakın zamanda iletişim bilgilerini gulen.solmazzzz@hotmail.com adresine veya
Blogumun facebook sayfasına mesaj olarak iletmeleri gerekmektedir.
Kargoyu ben ödeyeceğim o konuda tasalanmanıza gerek yok,sonuçta hediye değil mi :)
Ve son olarak kitabınızı ptt kargo ile göndereceğim.Kayıp olan veya ulaşmayan kargodan ben mesul değilim.



  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

3 yorum

  1. Kazanan arkadaşları tebrik ederim. Keyifli okumalar. =)

    YanıtlaSil
  2. Tanrımmm çok mutluyuummm!!!!!
    bu kitabı çok istiyordum teşekkürlerr!!

    YanıtlaSil