Kitap Canavarlarının 2. Blog Turu - Dügün Ziyafeti - Trollü Kitapları Tanıyalım!

By kitap sarayi - 03:44



Oturdum bakındım Trollü kitaplara benim hoşuma giden gönlümü fetheden bazılarını paylaştım.Kapakları çok güzel olanlar var onlara sulanmıyor değilim :) Hadi bakalım neler varmış bu postta :)


Karakter Analizi

Matilta  :  Kitabın dertli başı olan kızımız küçüklüğünden beri hayali olan şeyi gerçekleştirme pahasına elindekiler feda eden ve hayatta bir türlü elde edemediği mutluluğu yakalamak.

Philip : Bana kalırsa o hayatın kendi yörüngesinden atmak için fazlasıyla zavallı bir duruma düşerek hayatta zor bir savaş verdi.Ve aslında bu onu savaşçı mı yaptı? Yoksa kaderin eline mi düştü? Yapacak bir şeyi

     yok muydu bilemiyorum.Fazlasıyla çaresizdi evet çaresiz philip için doğru kelime olur.

      Baba : (Bu troll ile ilgili ne yazsam diye bir süre ekrana baktım evet :D Biraz zor biriydi baya demek

      doğrudur.) Baba ; Kendi trollerden oluşan ailesini korumak amacıyla süregelen geleneğini sürdürmek için

      acımasızca davranan fazlasıyla gaddar ve şiddete eğilimli biri.

      Mandy( Amanda )  : Philip'in kız arkadaşı.Benim de nefretimi kazanan kitap karakterlerinden biri

      gerçekten çok şirret ve kendi isteği arzusu olsun diye yapamayacağı şey olmayan çıkarlarına düşkün biri.

      Vincent : Matilda'nın ağabeyi.Trollumuz Matilda kadar iyi niyetli kardeşi ve ailesini korumak adına
      gerekirse canını verecek derecede fedakar.

      Crow : İşi gücü Trollerin yerlerini öğrenip,onların kökünü kurutmak.( Kitabı okurken az nefret etmedim
      adamdan -.-)

      Philip'in Annesi : Kendince oğlunu Trollerden korumak istiyor.Fakat ben Philip'in annesi ve Mandy'i
      birbirine çok benzetiyorum aynı özellikleri gösteren iki farklı sima.

      Philip'in Babası : Çok iyi niyetli biri.Bir trollü bile benimseyen oğluna bu konuda bir kere bile yakınmayan
      ona arka çıkan biri.

                                         

    


 

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum