Tvd 5.01 | The Originals 1.01 ( Dizi Yorumu )

By kitap sarayi - 07:20

Merhabalar saray sakinleri !
Sizinle takip ettiğim dizileri de paylaşma kararı aldım çünkü ben birşeyler izledikten sonra paylaşanlardanım :)
Bu yılla birlikte 3 yıldır tvd ( The Vampire Diaries ) izleyicisiyim.Her cuma öğlenleyim tabii okulda değilsem o ara oturup yeni bölümü izliyorum.Tvd gerçekten beğendiğim bir diziydi ancak 3.sezondan itibaren Klaus aşkı başladı tüm izleyicilerde ( En başka bende :D ) bu yüzden o karaktere daha çok eğilmeye başladı senaristler son sezon ben sadece Klaus için izliyordum diyebilirim çünkü cidden onun olmadığı bölümler karakterin yokluğunu özlemekle geçiyordu.

Ven yönetmenlerden mantıklı bir hareket geldi köken ailesini konu alan bir dizi  ! Bu haberle havalara uçmuştum.Ve bugün her iki diziyi de aynı gün ! İzleme fırsatımız oldu.
Dün heyecandan uyuyamazken bugün öğlen dizimag'a altyazının düştüğünü görmek mükemmeldi :D
Bölümleri nasıl  mı buldum ?Hey spoiler içerir !!!

The Vampire Diaires 5.01 Hakkındaki düşüncelerim 



Evet yanlış duymadınız ilk olarak tvd izledim daha fazla heyecan yaptım tabii böylelikle :P
Tvd de ben Delena fanıyım :) Onların mutlu olduğu görmek için 3 sezon bekledikten açıkçası ben bu süre zarfında Elena 'dan bıktım.Geçen sezon Amerika da Elena'nın diziden çıkması için imze toplandığını biliyor muydunuz? Ben duyunca hak vermiştim.Çünkü gerçekten izleyiciler Elena klasiğinden bıktı.
Ve 5.sezon yine aynı kızı görmek beni etkilemedi.College maceraları başladı Caroline ile ama oda arkadaşları öldürüldü ! Kimin yaptığı bilinmyor.Jeremy yine ölüleri görüyor.Bence Bonnie artık diziden çıkmalıydı.Ruh olarak kalması çok saçma ama eğer hala devam ediyorsa diziye bu bana tek şey düşündürdü o da Bonnie yi hayata döndürmek için bir ara bir çare bulmaları.



Bu da oldukça sorunlar ortaya çıkarır diye düşünüyorum :P Diğer yandan Damon,insan olan Katherina ya yardım etmek için evinde barındırırken Silas (stefan görünümüyle) eve gelip Katherina dan bivr şey almaya çalıştı(ne olduğunu hala bilmiyoruz) ama Damon ve Jeremy Katherina yı kaçırarak izin vermedi.Gerçek Stefan ise hala suda boğulmakla meşkul. :D Tyler dağlarda kurt sürülerinin dertleriyle ve okula gelmeyerek Caroline'ı üzmekle meşkuldu bu bölüm.Pek beklediğim gibi çıkmadı ama bu bölümün bir özelliği varsa o da kızların öldürülen arkadaşlarının Elena'nın babasıyla telefonunda fotorafının olmasıydı ! Bakalım aileyi hortlatacaklar sanırım :/

Tabii zombi şeklinde hortlamazlar onlar :D

The Originals 1.01 Hakkındaki Düşüncelerim



The Originals masal gibi başladı dizi başlarken kocaman sırıttım çünkü cidden bu yıla damga vuracak dizilerden olduğunu düşünüyorum Ki eğer Klaus varsa zaten fazla lafa gerek yok adam gidip katliam yapıyor hayranlar : Ah beni de öldür Klaus ! Beni de meleze çevir !
Joseph Morgan ( Klaus) Dediğine göre hayranları böyle diyormuş.:D

Bu bölüm The Originals'ın tanıtımı için yayınlanmış bölümün gösterilmemiş kısımlarıyla birleştirilmesiyle oluşturulmuştu bu yüzden bu bölüm anlatacağım pek şey yok.Umarım melez kökenimiz bebeği ve Hayley 'i öldürmez.Ama bu bölümle ilgili en büyük şok ki bu sahne ile tvd ye fark attı kesinlikle.Klaus'un kral olma mücadelesinde yalnız olmak isteyip Elijah'ı hançerlemesi oldu ben bile şaşırdım ! Ben bile dedim çünkü Klaus'un kardeşhançerlemelerine alışkınız fakat böyle bir durumda bunu beklemiyordum adamım çok çılgın ve tabii ki vahşi :P



Genel olarak beğendim iki bölümü de bu kadar sezondur takip ediyorum beğenmesem ayıp olur zaten :D
Daha çok Klaus ve Caroline görmek umuduyla umarım yakında :P
Esen kalın saray sakinleri :)

Kitap Sara'yı

                                     

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum