Mezarın Dibinde-Jeaniene Frost ( Yorum )

By kitap sarayi - 06:29

Vampirlerin Hışmına Hazırlık Mıyız ?
                             
 D&R  ||   Goodreads   ||   Vikitap
                                                 
Goodreads puanı : 4.24

Vikitap Puanı : 9.0

Yazar : Jeaniene Frost

Yayınevi : Artemis 

Sayfa Sayısı : 383

Çeviri  : Mehmet Karaosmanoğlu
                  

YORUMUM 

Bu seriye yakın bir arkadaşımın ısrarı üzerine başladığımı söylemiş miydim daha önce ?
O bana böyle doğaüstü yakışıklı varlıkları Bones'ı tabii ki daha öncelikle anlatmıştı şöyle yakışıklı böyle mükemmel.
Tabii ki bu yorumları tek Bones ile sınırlı değildi.Vay benim dertli başım insanın karakterleri böyle ballandırarak böyle anlatan tek benim arkadaşım değildir umarım zira seriye başladım kendimi durduramıyorum.

Daha bitmeyen kitaplarım okumam gereken ne hevesle aldığım canım kitaplarım duruyor beni bekliyor benim derdim "Aa ama dur şimdi bak kitap böyle bitemez seriye devam edeyim ben." demediğim halde içimde pazarlıklı bir ben var lakin başka kitap okurken birden yeniden bu seriye devam ederken buluyorum kendimi.
Bunların hepsi senin suçun Tuğba sevgili kankim.

Kitap boyunca hatta seri boyunca o kadar çok şey oldu ki bazen "haa o olay öbür kitaptaydı." Diyorum.
İçler acısı bir bir durum.Hatırlamıyoruz bazen cidden.Ama bunlar hiç ayrılmasın tamam mı ? Kimse fesatlık sokmasın araya:)
Bu arada 3 kitap okudum  bununla birlikte ne ara yorumunu yapacağımı düşünüyordum.Yeni kitaplarımdan şunuda okuyayım sonra yayınlarım diye diye yazım boyuna gecikti.

Ve şimdi bu tembelliğimden kurtulup postu yazmak için kendime kızdım ve oturdum laptop'un başına :D
Her zamanki gibi bu kitapta da maceraları dur durak dinlemiyordu.
Ama bu sefer ki düşmanları mısırlı vampirimiz Menchester'in eski eşiydi evet evet yanlış duymadınız bu adam bizden habersiz yüzyıllar önce evlenip boşanmış bile ayıp ettin be Menchester -.-

Menchester bu kadınla evlenmek için onu zorla dönüştürmüş ve sevgilisini ona söz verdiği halde öldürüp bununla evlenmiş.Yuh artık ! Dedirtti bu yaptıkları ama adam aşıkmış gençler hemde fena derecede piskopat bir şekilde hala seviyor eski karısını işte buna daha bir öhh artık dedim çünkü karısı bundan nefret ediyor e doğal olarak yani ve intikam almak için yüzyıllar önce Menchester ile evliyken onu Bones ile aldatıyor.Zavallı bizimki de kadının evli olduğunu bile bilmiyor.Bahtsız işte ben boşuna demiyorum öyle :P

Bu olaylardan sonra Menchester Bones'ı affediyor.Normalde vampir kurallarına göre öldürmesi gerekiyor.Ama karısı bir kehanete göre Cat'in onu öldüreceğini görüp bunlara savaş açıyor.Bu arada söyleme gereği duyuyorum o kadar çok şey oldu ki hepsine yorum yapamayacağım için üzgünüm şimdiden :)

Bildiğiniz savaş vardı yani tarih kitabı gibi değildi öyle bakmayın vampir savaşı bu zombiler bile girdi işin içine çok cool bir kere ölen ölene :P Ama kitap boyu kayıp olunca özellikle Denise'ın ( Cat'in sevgili kankisi ) kocası öldü böhüyy yeminle üzülmüşümdür biraz ( Biraz çünkü azıcık spoiler yedim ve denis'ın ileride spade ile birlikte olacağını öğrenince üzüntüm uçtu gitti. :D ) 

Baktılar bu cadaloz durmuyor Menchester'ın yardımıyla ölülerin ruhlarını huzura erdirmek için uyandırdılar ve cadalozumuzun ( kitabı okurken kadından öyle iğrenmişimki ona ismiyle seslenmek istemiyorum ) üzerine saldılar bizimkilerin bir şey yapmasına gerek kalmadan ruhlar onu öldürürdü bence ama Menchester bu görevi Bones'a verdi o da bu görevi zevkle yerine getirdi.Sonunda balayına gitmeye niyetlendiler benim pek inanasım gelmedi bakalım neler olucak :P



                                                                      PUANLAMA : 5/5

                   


                                         

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum