Etkinlik: Üç Blogger ile '' Son Zamanlarda''

By kitap sarayi - 03:40

Vampirellanın Güncesi,Optiğin Kitap Bloğu ve Büyülü Ayracın başlattığı etkinliğe 
ben de bu yazımla katıldım.
Bakalım Kitap Sara'yı 10 soruya ne cevap verecek?
Neden sanki soruları başka biri cevaplayacak gibi bahsettim
bilmiyorum :P
Ben her zamanki gevezeliğimi sürdürmeyeyim bu baykuşlar zaten 
uyumaya niyetli :D
( Bu arada etkinlik görselinin Akın'nın hazırladığı düşünmeden edemedim zira baykuşlar :D )
Öhöm tamam başlıyorum ben !


Son zamanlarda:

1. Seni mutlu eden bir kitap haberi

Between The Devil And The Deep Blue See 

( Parodi Yayınlarından çıkacak bu kitabı fena merak ediyorum. 

kesinlikle okumam gerek diyorum!



fantastik kitaplara aşık biri olarak sevmesem benden şüpe etmeniz gerekirdi.)

                                                       2. Okuyup da çok beğendin bir kitap

Çok zor bir soru. Araf - Jamie McGruire diyebilirim bu yazarın kalemine bayılıyorum. 




3. Okuyup da beğenmediğin, seni hayal kırıklığına uğratan bir kitap

Bu soruya cevabım bol.Obsidiyen,Düğün Ziyafeti,Fallen serisi.



4. Okuma alışkanlığında bir değişim oldu mu? Son iki ayda kaç kitap okudun?

                                   Evet Üniversite kesinlikle benim daha az okumam için uğraşıyor gibi.

Sanırım 6 kitap okudum.Yorumlamam gereken 
kitap bolluğu var.
Bitmişim ben :o

5. Gözüne kestirdiğin, mutlaka okumalıyım dediğin kitaplar hangileri?

                                  Çok var.Kağıttan Kentler,Umutsuz,Tut elimi sayabileceğim bazıları.





6. Etkinliği takip edenler bir kitap öner!

                                                            Araf,Ejderha Serisi,Gece Prensi.






7. Okuyup da yarım bıraktığın bir kitap

Murat Menteş Ruhi Mücerret


8.En çok hangi yayınevinin kitaplarını okudun?

Pegasus ve Artemis diyebilirim.İliğimi Kuruttular -.-


9. Bu ay okuduğun en uzun kitap neydi ve kaç sayfaydı?

                                                             Ötekiler Arasında - 376 sayfa



10. Hediye kitap aldın mı? Aldınsa bizimle paylaş.

Blog yarışmaları harici cık :)





  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

3 yorum

  1. Cevapların süper. = ) Özellikle 3. soruya verdiğin cevaba katılıyorum: Obsidiyen ve Düşüş gerçekten hayal kırıklığıydı ama en çok Obsidiyen.

    Bu arada, görseli Akın hazırladı ve yorumuna çok güldüm. Sanki gerçekten biraz uykuları var ve çok tatlılar. = )

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler vampirella :) Evet ben özellikle obsidiyeni büyük bir beklentiyle okudum ama işte :P

    Ahaha çok teşekkürler ! Kesinlikle tahmin etmiştim baykuşlar Akın'nın meskenine ait gibi bir şey artık görünce direk Akın diyorum :) Onunla da konuştum o da dershane sonrası çok gülücek gibi:)

    Bu samimi yorumun için teşekkürler seninle konuşmak çok zevkli :)

    YanıtlaSil
  3. Hihihih. Evet ben hazırladım.

    Samimi yorumun ve etkinliğe katıldığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil