Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Jenny Lawson | Hiç olmamıs gibi yapalım [ Kitap Yorumum ]

09:38 Kitap Sara'yı 1 Comments Category : , ,




Kitap Tanıtımı


Bu kitapta her şey var, aklınıza ne gelirse...Ve ne gelmezse!"Bu kitap şaşırtıcı bir keşifle ilgili; korkutucu biçimde insani anların -sanki hiç olmamışlar gibi yapmayı tercih ettiğimiz anların- aslında bizi bugün olduğumuz kişiye dönüştüren anlar olduklarının keşfi. Hayatımın en iyi hikâyelerini bu kitaba sakladım."Forbes dergisinin "kadınlara yönelik en iyi 100 internet sitesi" listesinde yer alan bloggess.com ile dünya çapında üne kavuşan çılgın, ironik, komik ve samimi blog yazarı Jenny Lawson'ın hayatından kesitler okurken "bu ne biçim hayat böyle?" diyeceksiniz. Son yılların en eğlenceli kitabı.Üstelik -neredeyse- gerçek anılardan oluşuyor!2011 Weblog ödüllerinde finalistlerden biri olan Jenny Lawson'ın anılarından oluşan Hiç Olmamış Gibi Yapalım, Goodreads.com'da aldığı binlerce oyla 2012'nin "en iyi mizah kitabı" seçildi."Lawson sizi gülmekten kırıp geçirecek, hatta bazen gülmemeniz gereken durumlar olacak, çünkü cehenneme gideceksiniz bu kahkahalar yüzünden. O yüzden siz bu kitabı okumayın, en mantıklısı bu herhalde." Neil Gaiman

Yorumum

Öncelikle bu yorumu 3. Kere yazdığımı bilmenizi istiyorum. Zira bu çok can sıkıcı bir şey. Bu aralar telefondan post yazma istediğime yenik düşüp postları telden yazınca bir ara birazdan
devam ederim dedim demez olaydım ley ley -.-
O ara oturup writing yazdım hadi şimdi devam edeyim deyince bir baktım
Ortada yazı yok program kapatmış benim yazı kuş olmuş uçmuş,
Kanatlanmış gitmiş ben kalmışım yine yazısız yine
diyorum çünkü derse girerken yorumu yazmak istemiştim
ama ders sonrası yazımı kaydetmediğimi görünce
etrafımdaki tüm çarpık binalar üzerime
yıkıldı. Zaten bu yorumumu  aylar önce yapmam gerekiyordu. Hep erteleyince
de kitap bana bela falan mı okudu naptı anlamadım :P


Neysem kitabı nasıl bulduğumu anlatayım ben bu kitabı yazın tatilde moralim düzelsin sınav stresimde kurtulayım diye yaz tatiline gidene kadar
okumadım. Ama uçağa biner binmez başladım kitaba ilkten aynen şöyle bir şaşkınlık  hissettim tepkikerim : "aa , ayy inananıyorum!, deli bu, yok artık,
 bunu gerçekten yapmayacak değil mi? "




Gibi tepkilerdi. İlk zamanlar okurken eğlenceli geliyordu. Ama bir kitap nasıl
Hem öyle hissettirip hemde içiniz de
Kitabın biran önce bitmesi
İsteği doğurur bilemiyorum.
Gerçekten ilginç bir kitaptı son 200
Sayfa da bayılacaktım artık
Çünkü kitap bana göre sürekli aynı
Düşünce tarzı ve jenny'nin tuhaf hayatı
Hep aynı çizgide gidiyor gibi
Geliyordu. Ve bu beni sıkan bir
Şey haline dönüştü. 



Bu yüzden kitabtan kitaptan
Zevk alamadım.
Sanırım kötü yorum yapmak
İstemediğim için de beklettim
Yorumu ve benim seveceğimden
Emin olacağım kitaplara ağırlık
Verdim :P



Özellikle buradan arkadaşım kitap telvesi blogunun sahibi merve'ye özürlerimi iletiyorum.
I an sorry so sorryyyy mirve ^^
Not : Yazık kıza eylülden beri benim yorumumu bekliyor :/
Puanlama : 5 / 2





RELATED POSTS

1 yorum