Yorum : April Genevieve Tucholke | Derin Sularla Şeytan Arasında

By kitap sarayi - 06:53


Kitap Hakkında

Kitabın Orjinal Adı : Between The Devil And The Deep Blue Sea 

Yazar : April Genevieve Tucholke

Türkçe Editasyonu : Derin Sularla Şeytan Arasında 

Yayınevi : Parodi Yayınları

Tür : Fantastik, Gizem, Aşk,
Yer yer korku



Spoilersız Yorum

Yayınevinin sayfasında gördüğümden beri gözlerimi pörtleten bir kitaptı. Hadi artık çıksa diye bekliyorduk çünkü şeytanlar genellikle melekler ile birlikte ele alınır ama kitap kapağında direk şeytanı görünce bir eneee :o moduna girdim acaba sadece şeytanları mı ele alıyor veya bugüne kadar hiç okumadığımız kadar onlar hakkında bilgi mi edineceğiz? Tabii gerçekten şeytanlarla ilgili bilgi değil :P Yazılan şeytan karakter hakkında bu ilginç olurdu değil mi?


 Bu yorumda hiç spoiler yok cidden az önceki satırda da yoktu bu yazdığım sadece kitabı daha okumadığım zamanki düşüncem o yüzden rahat olun okurken spoiler yemeyeceksiniz :)
Kitap şubat ayında çıktı. Yanlış hatırlamıyorsam ben de geçen hafta perşembe edindim riverımı ^^
 Eğer sizinde kitaplığınızın neredeyse hepsi fantastik kitaplardan oluşuyorsa beni anlayanları hatta bu satırları gülümseyerek okuyanları görüyorum. Evet bu aralar medyum oldum -.-
Asdhgfcg :D Şaka bir yana kitaba cumartesi başladım. Dün gece bitidim.
Ve düşüncemi mi merak ediyorsunuz goodreads'te kesinlikle kitaba haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Azıcık puan vermişler :o


Kitabı okumadan önce kitaba olan ilgim azalmasın diye kapağın arkasını okumayan ben spoiler yedim :( Nasıl mı oldu? Aynen şöyle martın ilk günleriydi saat akşam suları parodiciğim sayfasında yayınlanan kitabımın fotorafına bakıyordum bir baktım yorum var dedim hemen "enee kim ne demiş acaba ?" okumaz olaydım -.- 
Sayfadaki bir arkadaş kitabı almış ilk sayfasını daha okumadan son sayfayı okumuş, buna akıl,mantık erdiremiyorum son tarafı niye okursun ki arkadaşım hemen senin amacın ne bu kadar meraklıysan kitabı okumadan okuyan birinden dinleyeydin ne diye sayfada spoiler veriyorsun o.O



Uyarı : Kitabı okumayanlar lütfen bundan sonrasını okumasın !

Edit : Harcanıyorum ben ya şu aşağıda yazdıklarımı kitap kapaklarının arkasına yazsam benim kimse oradakilerin benim yazdığımı anlamaz cidden :)

Kitap Tanıtımı Benim Elimden Olursa 


Esrarengiz bir aşk ..

Bolca gizem...

Geçmişi sırlarla dolu Freddie'yi çok seven Violet onun ölümüyle başa çıkabilmiş midir?

İnsan ölen bir sevdiğiyle dua ederek konuşur mu?

Bir kaç saatte onsuz yapamam diyebilir misiniz?

İnsanlar ne kadar çabuk diğer parçasını bulabilir?

Ölmüş büyük annenizin kıyafetlerini günlük hayatta giyer misiniz?

Echo daha önce böyle olaylar yaşamadı !

Bundan sonra hayat daha gizemli...

Işıltıyı özleyeceksiniz!

İstemediğiniz kadar okuma aşkıyla yanacaksınız!

- Sara B|

Şimdi sorarım size buna diğer yorumlarımda da yazdıklarıma dayanaraktan iyiyim değil mi bu konuda ? İyiyim iyi B|

Spoilerlı Yorum

Ve Hadi Gülelim Kısmı 

Ve işte kitabı okuyanlar ile oturup konuşacağım bölüm itiraf ediyorum bu kısmı daha çok seviyorum ^^ Bakalım nelerin dedikodusunu yapıcaz? :D

Evet ilk olarak Mailkanenin veya herhangi başka bir şeyin anlatımına betimlemesine ba-yıl-dım! Yazarın bu yönde bir kocaman bir yeteneği var okurken ben yazar olsam bunu yazmak aklıma gelmezdi dedirtiyor. Bu evle ilgili Vi'ye kızalım mı hadi? 
Kızım niye sürekli evin pencereleri açık? Sen hiç üşümez misin o.O


Sonracağıma anlıyoruz Fredie'yi çok seviyon tamam da niye bilmem kaç yıl öncesinden kalma şeyleri giyiyorsun? Ben de bizimkileri seviyorum ama gidip onların fesini mi takayım yani demek istiyon sen açık açık söyle bir kere bize mi bir şey demeye çalışıyon? -.-

Zaten çocuk kasabaya gelir gelmez kaptın hiç bir şey yapabiliyor muyuz biz he?? o.O

Violet bir günde River'a tutuldu buna uyuz oluyoruz dimi? Vi bu kitabı okuyanlar olaraktan seni çok kıskanıyoruz 
eğer aynı kasabada olsaydık sen bitmiştin hani -.- 


Ruh çağırma sahnesinde gerçekten true'nun geldiğini düşündük dimi?
İtirafımdır ben düşündüm. Ama bunun kitabı özellikle gece okumam ile bir ilgisi olabilir.
O saatlerde daha etkili oluyor hani kitap. Öneririm okuyun gece *-*

Sonra ben Fredie'nin sırlarına şaşırmadım değil gelin kitabın asıl adını Fredie ile mektuplar arasında yapalım? :P



Vi ve Luke'un ailesine uyuz oldum çocukları bırakıp gidiyon niye hiç düşünmüyon onları sonra kitabın sonunda geliyon -.-

Ama kitabın asıl bombası birer birer ortaya çıkan Redding kardeşlerdi.
Neely ilk ortaya çıktığında daha gizemli bir ortam vardı ve ben kesin bu çocuğun başının altından bir şey çıkıcak diyordum çünkü Neely ne kadar kavgacı olsa da bir kadar da iyi biri ve kitapta o kadar yalan,olaylar,gizemli mektuplar karşısında benim de paranoya yapmamam mümkün 
olmadı :)
 Asıl Brodie'ymiş şeytan bilemedik değerini River dedim kitabın son bölümlerinde cancağızımı boşuna üzdük bizimkinin sevimli ışıltısı vardı brodie öcüsününse kıvılcımı okurken ben bile korktum bu ne biçim bir deli dedim. April'a hakkını vermek lazım iyi yazıyor. Çok az kitapta film izler gibi hissettim bu kitabın beni çoğunlukla düşünmeye sevk edip olayları hissetmem de bana bu hissi verdi. Sevdim mi? Hemde çok ! Yukarıda da dediğim gibi Gr de verilen puanı az buldum.
Biz şimdi Ağustosa kadar nasıl bekleyeceğiz? :(





  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

4 yorum

  1. Yani güzeldi, öyle mi >:O Bu kitabı çok istesem de siparişimden son anda çıkarmıştım. Keşke çıkarmasaydım, aklımdan ne geçiyordu ki?! Ben de en kısa zamanda alıp okumak istiyorum çok kıskandım :( :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inanamıyorum sana niye çıkardın sepetten :o kesinlikle suçun büyük sana kıskanmak yasak şuan :D

      Sil
    2. Ne biliyim ben alcağım zaman daha ön siparişteydi, güzel olacağını tahmin edemedim :'( :'( Üzgünüm ama o kitap elime geçene kadar bu kıskanma dinmeyecek :D

      Sil