Ne Okuyorsun Bakayım? o.O #4

By kitap sarayi - 12:55


Bugün ilk oyumu kullandım müşahit oldum çok garip bir duyguydu şimdi yorgun argın evdeyim ve televizyondaki haberleri beklerken bloga yazmaya karar verdim.
Bir süredir Ne Okuyorsun Bakayım? o.O
Adlı etkinliğime yazı yazmadığımı
farkedince hadi pamuk eller klavyeye dedim^^

Dün akşam Cennettin Rengi'ne başlamaya niyetim yoktu aslında başka bir kitaplarımdaydı aklım ama elim gidiverdi ona biranda ve okumaya başladım yanlış hatırlamıyorsam beş altı bölüm kadar okudum.

Cennettin Rengi benim doğum günü hediyelerim arasındaydı ve ablam aldığı için bende yeride bir ayrı ablam okumaktan nefret eden biri olarak onun bana kitap alması beni feci etkiledi sanırım ay duygulandım :P

Daha çok başlardayım olmama rağmen hoşuma gitti umarım kitabın hepsi için bu durum geçerli olur ve eklemeden edemeyeceğim kapak *-* nasıl güzel bir şey öyle Arkadya nın kapak çalışmalarını çok beğeniyorum pasta gibiler çok tatlılar! Yorumumu bekleyin saray sakinleri ! :)


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

1 yorum

  1. Bende bugün ilk kez oy kullandım ve ne alakaysa çok zevkliydi, ehehe. ^^ Ben kitabı okumuştum ama o kadar beğenemedim maalesef. Umarım senin zevkine göredir, iyi okumalar. :D

    YanıtlaSil