Yorum : Ella ve Micha'nın Sırrı | Jessica Sorensen

By kitap sarayi - 13:44


Kitap Hakkında


Kitabın Özgün Adı : The Secret of Ella and Micha

Seri sıralaması : 1/2

Türkçe Editasyonu : Ella ve Micha'nın Sırrı

Yazar : Jessica Sorensen

Yayınevi : Pena 

Tür : Romance

Puanım : 5 / 5


Yorumum

(Spoilersız)

Ella ve Micha'nın Sırrını o gün okumaya niyetim yoktu aslında şöyle bir
durdum ve bu kitabı okumak için çok heveslenmiştim e bari başlayayım dedim kendimi biraz gaza getirdim.


Akşam başladım yatma vaktim geldiğinde bir kırk sayfayı hemen okuyuvermiştim çünkü yeni başlanan kitaba alışma safhası vardır bence
yavaş yavaş okur ısınmaya çalışırsın ben bu kitaba balıklama atlamışım :D


Beğeneceğimden emindim okurken gerek kapağı gerekse konusu beni çeken unsurlardı ve evet kapak cidden çok güzeldi orjinal kapak kullanılması benim çok hoşuma gitti. Bir de yabancı kapaklardan bunu sevdim ama bu biraz true blood ı andırıyor boşverin bizimki daha güzel :P


Kitabı okurken sürekli acaba ne ki bunların sırları diyerek o merakla okudum ama öneri isterseniz kitaba benim gibi yaklaşmayın derim :D
No Spoiler yani hiç spoiler vermiycem rahat olun ! :)

Kitaba geri dönersek o ikisinin aşkı çok güzeldi büyüleyici diyebilirim bu kitabı okuduktan sonra
Micha gibi birini aramaya başlama hastalığını yakalabilir veya Ella dan nefret edebilirsiniz bunlar gayet normal tepkiler olacaktır :D


Kitabı baştan sona çok sevdim ve öneririm kesinlikle çok sürükleyiciydi.
Beş sarayı hakediyor.




  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum