Yorum : Aşkın Gölgesi | Gülşah Elikbank

By kitap sarayi - 14:14


Geçmişin peşini bırakmadığı bir kadın ve zamana direnen bir aşk…


Kitap Hakkında

Kitabın Adı : Aşkın Gölgesi
Yazarı : Gülşah Elikbank
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Türü : Aşk, Dram
Sayfa sayısı : 344


Kitap Yorumu
(Spoilersız )



Kitabı ilkten okumayı düşünmeyen ben kapağını görünce vuruldum ve konusu da bir anda cazip gelmeye başladı :P

Herkeste vardır ya hani Türk yazarlar iyi yazamaz acaba okuyamaz mıyız derler genelde var olan bir şeydir bu, ben de çoğu zaman bin kere değerlendirip öyle okurum maalesef çünkü çoğumuzun sütten ağzı yanmıştır zamanında durum böyleyken bende kendimi kitabı illa seveceğim diye şartlamadım akışına bıraktım ve sevdim mi bu kitabı?


Genel olarak dolu dolu bir hikayesi vardı bu kesinlikle hoşuma gitti ama tabii ki hoşuma gitmeyen şeyler de oldu neler mi?

Dikkat bundan sonrası spoiler içerir!

Ahmet karakteri sevmediğim ilk ve tek şeydi heralde kitabın başından beri eğer bir karakterin ha birşey yaptı ha yapacak diye ona felaket tellalı gözüyle bakıyorsanız ona kafayı takmışsızdır ve aynen öyle oldu eğer seçilecek biri varsa Ahmet mi Berk mi? 

Soruya kitap boyu Berk yanıtı verdim ve gel gör ki kahramanımız beni dinlemedi -.- işte en sevmediğim kısım Berk'in suçu ne?


 Ona sanki bu olanlar gerçekmişte sanki tüm bunlar gerçekten yaşanmışçasına o kaybedenmiş gibi üzüldüm içlendim. Buradan yazarlara sesleniyorum lütfen artık karakterlere bir kişi seçmek zorunda bırakmayın eğer öyle olacaksada benim dediğim olsun ne olacak değil mi beni dinleseniz :P

Bunun haricinde kitabı sevdim.
Berk canım üzülme o seni sevmese de biz seni seviyoruz :)

Puanım : 5 / 3.5



  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum