16. KCBT : İki Hayat Arasında | Jessica Shirvington ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 06:41


Kitap Hakkında

Kitabın Orjinal Adı : Between The Lives
Türkçe Editasyonu : İki Hayat Arasında
Yazar : Jessica Shirvington
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Türü : Genç - Yetişkin Edebiyatı / Aşk
Goodreads Puanı : 4.19
Puanlama : 5 / 5


Yorum ( Spoilersız )

Merhabalar! Bu günkü yazımda size bu kitabın nasıl alışılmışın dışana çıktığını, nasıl insanı ters düz ettiğini, nasıl sıradan olmadığını, nasıl mükemmel olduğunu, beni nasıl ağlattığını nasıl güldürdüğünü, nasıl dehşete düşürdüğünü... Kısacası kitabı ne kadar sevdiğimi anlatabilmek istiyorum umarım bunu başarırım :)

İki hayat arasında yabancı yayınlarının mutfağındaki yeni kitapları açıklaması ile beraber o tatlı kapağı ile ilgimi çekmişti ben de bizimkilere ne dersiniz diye sorup onay alınca tur için kolları sıvamıştım :D Kitabı bitirdiğimde aklımda olan tek şey yaşadığım duygu yoğunluğu ve iyi ki bu turu yaptığımızdı. İyi ki bizimkilere turunu yapalım mı diye sormuşum dedim çünkü kitap gerçekten derinden etkiledi beni. Bazı kitaplar okursunuz sadece olanları düşünüp üzüldüm derseniz ama bazı kitaplar vardır ki olanları yaşar siz de karakterle birlikte ağlar, onların derdine ortak olursunuz.


İki hayat arasındayı okurken ilk zamanlar anlamaya çalıştım. Olayları yavaş yavaş kavradıktan sonra kitaba kaptırdım kendimi sonrası mı diyorsunuz? Kitabı iki günde bitirdim sayılır son iki bölümü ( yaklaşık yirmi sayfayı ) sonra bitirdim. Malum dün fuara gittim o kargaşadan sonra ben de hal kalmadı eve geldiğimde bacaklarım pertti. O yüzden az önce kitabın geri kalanını bitirip yorum yapmaya koştum. Bu aralar kitapların sonları o kitap hakkındaki düşüncelerimde çok etkili olmaya başladı. Ama kitabın toplamı yani kitap aslında her bölümde beni ayrı ayrı etkilediği için sondan bahsetmek pek ayırt edici olmayacak :)


Spoilerlı Kısım

Ben ilkten asıl erkek karakterimiz Dex sanmıştım. Ama Sabine çocuğu sevmiyormuş meğerse :P neden sevmediğin birine katlanasın ki sorusunu ben çok sordum ama bu kitap normal bir kitap değil dolayısıyla karakter seçimleri biraz değişik olacak haliyle. Sonra sonra Ethan ile karşılaştık. Ethan ile karşılaştık gönüllerinizi fethedecek hazırlıklı olun! :D
Sonrasında ona gıcık olacak, sempati duyacak ve çok ağlayacaksınız. Ne güzel bir karmaşa öyle değil mi? :P Tek diyebileceğim ( en az spoilerlı haliyle tabisi ) okurken peçeteleriniz hazır olsun ve şaşırmaya hazır olun bu kitap sizi cok etkileyecek! ^^  
Ben Sabine'in Roxbury'de ki hayatını sevemedim oradayı onun için dayanılır kılabilen şeyler kardeşi ve Ethan idi. Ama Wellesley'de ki hayatı öyle mi? Orası tüm ihtişamıyla Sabine'in ilgisini cezbediyor öyle ki bir seçim yapacak olsa her türlü orada yaşamak istiyor. Roxbury'de ki hayatından vazgeçmeye hazır.
Kitap sloganında da denildiği gibi; sen seç.


Hayat sen seçim yapmaya hazırlanırken başına çorap ören tek kurnazdır.
- Kraliçe Ben :D

Bunu da ben uydurdum hadi bakalım hodri meydan kim daha yetenekli :D
Kızın amacı iki hayatından birini seçmekken yaşananlar sonrasında ( ki bunları anlatmayacağım hayır :D ) hayata tutunmaya çalışan biri oluyor.
Bu yürek burkan zaman zaman da ısıtan hikâyeyi okumak isterseniz ben gönül rahatlığı ile öneririm :)





  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum