Bir Kitap Varmış Yeni Çıkacak? #5

By kitap sarayi - 23:08

Çıkmasını merakla bekliyorum dediklerim! 
Yeni çıkmış olanlar,
Bu yakınlarda okuyacaklarım; 

1) Yabancı Go Kitap'tan çıkacak kitaplar arasında ve Tüyap'a yetişecek! Kendileri 16. KCBT ^^ 


2) Yayın hakları yabanco yayınlarında olan Between The Lives'in şu sıralar kapak görseli bizlerle paylaşıldı. Kitabın adı iki hayat arasında olurken, kapağın orjinal hali tercih edildi. Bu duruma sevinenlerdenim çünkü bu gerçekten etkileyeci. Kendileri 17. KCBT ^^ 



3) Ve yabancı yayınlarının en büyük sürprizi tabii ki Maddox kardeşlerden bir diğerinin hikâyesini barındıran Tatlı Sırdı. Ben Tatlı Sırın çeviride olduğunu tahmin edebilirdim ama fuara yetişeceğini sanmıyordum. Benim için büyük sürpriz oldu:)



4) Ali'm duyguda en sevdiğim karakterdi. Bu yüzden tabii ki onun kitabını okuyacağım:) Şu sıralar ön satışa giren kitap fuara yetişecek mi bilmiyorum fakat öyle olmasını umuyorum. Ve kapak kesinlikle çok güzel olmuş!



5) Ve diğer bir bomba; Günahlar ve İğneler! Novella Yayınları'ndan çıkması beklenen ancak uzun süredir beklediğim için ümidi kestiğim kitap kendileri:) Okumak için sabırsızlanıyorum! 


6) Sıra gelsin Meral Kır'ın yeni kitabı Aşkı Seçtime. Meral ablayı Aylardan Aşk'ın çıkmasıyla tanımış, kalemini sevmiştim. Öyle ki ilk kitap bittiğinde hemen bu kitabı sormuştum ne zaman çıkacak diye.
 Çok sıkıştırıyorum insanları :P 
Kitabın çıkmasına sevindim ancak kapak görselini sevdiğimi söyleyemeceğim.



7) Dramatik bir kitap olduğu söylenen On Küçük Nefes dikkatimi çeken bir diğer kitap. Hakkında diğer blogger arkadaşlarımın bloglarında yorumlar okudum. Bakalım ben nasıl bulacağım? 




  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum