Yeni Kitaplar Mı Varmış Hanimiş? o.O

By kitap sarayi - 08:25



Selam millet bugün sizinle yeni edindiğim kitaplarımı paylaşmaya
Karar verdim.
Az önce ki cümleyi öyle bir ciddiyetle yazmışım ki okuyan sanki
Başbakanlığa aday olduğumu sanar. :D



Geçenlerde bizimkitapevindenÇok istediğim iki kitabı aldım.Büyük kampanyaları vardı.
Bende yaralanmış oldum :D Rita hunter Aşk dizisini okumayı
İstiyorum zaten baktım kampanya var
direk kaptım kitabı. :)
Aynı şekilde ilk öpücüğün büyüsü kitabını yorumlayan
blogcanların yorumlarından ötürü dikkatimi çeken bir kitaptı.
Onu da edindiğime mutluyum. Sonra efenim bu hafta gelen bir 
kargom oldu. Yurtiçi kargoda çalışan abi heralde beni görmekten bıktı.
 En azından ben öyle sanıyorum. :P
O paketten de bu ciciler çıktı. 



Yorumlanmak için bekliyorlar.
Umarım bu aralar vakit bulur da okurum.


Sonra geçen haftalarda okur yazar blogundan kazandığım yakut kırmızı kitabım var.
Bu seriyi okumak istiyordum.
Elifin çekilişi buna vesile oldu. 



  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum