6. KCBT : Mabet | Sarah Fine [Kitap Yorumu]

By kitap sarayi - 07:57



Selam saray halkı turumuzun sonuna doğru ben yorumumla yayındayım. 
Hadi bakalım neler yazmışım?  :)


Yorumum
Ana karakterimiz olan kızımız aslen Porta Rika'lı çocukken ispanyolca konuşan ancak kimsesiz olduğu için yurtta yabancı bakıcıları yüzünden ingilizce öğrenen lela zamanla ana dilini unutur. Lise çağında ona verilen bir şans ile koruyucu aile yanındayken eğer
herhangi bir sorun çıkarmazsa
okulda devamlı öğrenci olabilecektir.

Ne var ki cesur kızımız olası bir olayda 
Yerinde duracak kadar sağduyulu olamaz ve hikaye başlar.




Bana göre Malachi yukarıdaki şahıstır millet bu arada ona sulanmayın ha o.O

Nadia zeygin, popüler , havalı bize göre herşeyi avcunda barındıran ama bununla bir türlü mutlu olamayan biri. Lela'nın en yakın arkadaşıdır.

Ne yazıkki Nadia  yaşadığı güzel
hayatında memnun değildir. Ve bir gün aldığı haplar ile intihar eder.

Hikaye nasıl mı devam ediyor? Tabii ki Lela'nın can dostu Nadia'yı aramasıyla
Fazla spoiler vermeden yapmaya çalışıyorum bu aralar ama bu yorumum birazcık spoiler içerdi sanki :D

Kitabı beğendim kitapta sıkıldığım tek şey sanırım Nadia'yı bulma amacına rağmen ancak sayfa 200'e doğru kızı bulmaya çıktılar. Sanırım yazar seri yapma istediğini ilk kitaptan itibaren taşıyormuş ben bunu buna bağladım :)



Ama derseniz kitap oraya kadar sıkıcı mıydı ? Hayır değildi ama kitabın amacı bu olduğu için insan bunu bekliyor :)
Ve kitaptaki yazım, noktalama, çeviri yanlışlıkları vardı bir cümleyi okuyunca ay burada ne demek istedi diyorsunuz ve oturup onu anlamaya çalışmak için yırtınıyorsunuz bunu yaşadım defterimi açıp hataları yazmaya başladım ama baktım sonradan bitmeyecek boşverdim. 

Bahsettiğim hatalar ilk bölümlerde çok belirgin sonradan ufak tefek şeylere dönüyor ben bunları kitabın redaksiyonunun yapılmamasına veriyorum zira kitabın başında redasiyon yapanın adı yok. 

Bu nedenlerden ötürü kitabın puanını bir puan kırdım. Ancak Aspendos ile bunu konuştum ve kitabı yeniden gözden geçirileceğini söylediler yani kitabın 2. Basımı bu şekilde olmayacak :)

Bunları boşverirsek son diyebileceğim şey bu kitabı okuyun olur fantastikte görmediğiniz şeyleri görmek ve şaşırmak için sizi kitabın başına alalım :D



Puanlama : 5 / 4

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum