Gül ve Avcı | Asude [ Sloganlar ile Kitap Yorumu ]

By kitap sarayi - 13:39



Merhaba saray halkı ! Nasılsınız? Ben gayet iyiyim zira son sınavımdan da çıktım ve üstümden kocamaaan bir yük kalktı feci hafifledim :)

Gül ve Avcıyı kitap fuarında almıştım sonradan yorumladığım kitaplarımdan biri kendisi maalesef dönemin son kısımlarına denk geldi ve bugün sınav sonrası oturdum size yorumumu yazıyorum efenim ^^
Gül ve Avcı benim historical okurum dediğim zamanda çıktı ve sanırım bu okuduğum ya ikinci ya da üçüncü tarihi roman nasıl mı buldum ? Geçeyim o zaman ben yorumuma :D


Dikkat Spoiler Yiyebilirsiniz  B|

Rosa amcasıyla birlikte kendilerinin küçük dedektiflik bürolarında çalışıyor.
Julian ise bir asildir. 
Kaderleri hiç benzemeyen bu ikili nasıl bir araya gelir sizce? 



Peki bu ikili nasıl bir çift olur?

Hayat onları birleştirdi fakat yarın ne olacak kim bilebilir?

Biri asillerin hayatını ölesiye merak ediyordu peki bunu öğrendiğine
memnun kaldı mı?

Zenginlik insanları taş kalpli olmaktan
Kurtarır mı?





Peki kötülükten haberdar ama bunlara pek
 karışmayan
Rosa bu adamın kötü asabi haliyle başa çıkabilecek mı?

Herkesin hayatında karanlıkta kalan kısımlar vardır bazılarınınki de herkes tarafından kulaktan kulağa aktarılan bir dedikodu haline gelmişse nolmuş değil mi ?

Peki olaylar işin içinden çıkılmaz bir hal alırsa naparsınız?



Kitapta sevmediğim bir yer olmadı
Ancak yok artık dedim itiraf ediyorum çünkü yangın sahnesindeki konuşmaları
çok bir kaç sayfa sürdü ve ben artık "ya çıkın oradan öleceksiniz!" modundaydım.
E haklıyım da değil mi ama
Benim hal böyle olunca ne yaptım sizce?
Hemen Asude ile konuştum ve bunu sordum ;

Aslında o sahne o kadar uzun değilmiş betimlemeler ile birlikte bize öyle gelmiş.
Buna sevindim sonuçta taa o zamandaki tarihi karakterlermiz için
yas tutucak asunnyleriz biz :D

En son ne mi diyorum merak ediyorsanız okuyun diyorum !

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum