Çekiliş Var !

By kitap sarayi - 05:12



Selam pek bi saraylı halkım ,

Dünden itibaren okulum geçte olsa yarıyıl tatili verdi ben de 
bir oh çektim okul zamanı çekiliş yapmak istiyordum 
fakat akşam eve vardığım için kargoya 
gidemeyeceğimi düşünüp çekiliş işini 
tatile bıraktım.Ve bugün de 
çekilişimi başlatıyorum!

Öncelikle afiş için uğraşan grubumuzun en bi yeni 
canavarı Nora'ya tişikkir idirim :D
Sonracığıma çekilişi ayarlarken 
oluşan büyük derdimden kurtardığı için 
Betül'üme tişikkir idirim :D
Sonra Sercan'ın başını şişirip görseli ona 
küçültürdüğüm için buradan kusura bakma 
diyorum birbirimizden çok 
çekeceğimiz var gibi 
he sence? :D

Ayın 2inde çekilişim bitiyor.
Çekiliş sadece türkiye içinde geçerlidir.
Ptt kargo ile gönderim yapacağım.
Sizden ricam ayın 2sinde 
herkes çekiliş sonucunu kontrol 
etsin sonra kazanana 
ulaşamıyorum.

Ve çekiliş postunu normalde öğlen 1 gibi 
yayınlamış olacaktım fakat rafflecopter benden 
hiç haz etmediğinden dolayı kaç saattir uğraşıyorum
hele şükür oldu derken bir baktım eksik yazmışım. 

Çekiliş kurallarını yerine getirirken dikkat edilmesi gerekenler ;

- çekilişin 2. basamağında bloga üye olduğunuz adınızı kutuya yazın.

çekilişin 3. basamağında ise blogu takibe aldığınız mailinizi yazın ( Maillerinize eğer kazanan siz olursanız size ulaşmak için istiyorum.)

- En sonuncu basamakta ise linki veya bu postun linkini paylaştıktan sonra 
bu gönderinizin linkini o kutucuğa yapıştırın.

Edit : Bunları çekilişi hazırlarken bin tane sorunla karşı karşıya geldiğim için 
yazamadım i am sorry :(




  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

68 yorum

  1. Daha başlamamış sanırım

    YanıtlaSil
  2. İlk katılan benim şanslı olmayı dilerim.:)
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim :D Canavarım isterde ben yardım etmez miyim :D

    YanıtlaSil
  4. Bakalım şans kime gülecek:))
    nuraydurmus1974@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. katıldım..

    guldeste-gul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bi etkinlik olmuş. Umarım kazanırım. Herkese bol şans :D

    YanıtlaSil
  7. Hepsi tamam.

    ysmnmrt2010@hotmail.com

    Her kitap bloguna olduğu gibi seninkine de bayılmamak mümkün değil :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. ece_alibasoglu@hotmail.com

    bol şans herkese

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu güzel çekilişe katılıyorum bol şans
      Sevgiler
      zeynepkb_@hotmail.com

      Sil
    2. Bu güzel çekilişe katıldığın için teşekkür ederim :)

      Sil
  10. mervekavazlar34@gmail.com
    umarım bana çıkar :3

    YanıtlaSil
  11. Aysgul_genc@hotmail.com

    bende katıldım :):)

    YanıtlaSil
  12. Çekiliş yapan elleriniz dert görmesin! :D
    mellukat@windowslive.com

    YanıtlaSil
  13. Şartlar Tamam
    ismailokyayy@gmail.com
    Umarım ben kazanırım bu sefer

    YanıtlaSil
  14. şartlar tamam
    hayalperestinzamanyolculugu@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. şartlar tamam
    bjklimelih@hotmail.com
    Müberra Gülseren

    YanıtlaSil
  16. BeyzaCrawford@hotmail.com
    bende bu muhteşem çekilişe katıldım :D Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  17. Blogunuzu beğenrek takip ediyorum.İsmi de çok hoş:))
    gulaytakaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Blogunuzun fazlası var eksiği yok.
    Bakalım şans kime gülecek:))
    aylankt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Blogunuzda bir eksiklik göremedim.
    damladurmusd@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Blogunuzu yeni teşvettim ve çok beğendim.
    Herkese bende dahil bol şans:))
    sonaygokhankoparmal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar güzel bir çekiliş bu *-* İnsan yerinde duramıyor :D
    petreous@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. her şey tamam!
    silent13_13@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. keiradaisy11@gmail.com
    şartlar tamam:)

    YanıtlaSil
  24. Şartlar Tamam :) sanli-cimbom@hotmail.com
    Blogunuza yeni katıldım ve bu güzel çekiliş için teşekkür ediyorum. Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  25. merhaba
    şartları tamamladım

    hazel bağcı
    hazelemre@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. selam :)
    şartları tamamladım

    Enes Soydemir
    enes.soydemir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. şartlar tamam.
    kubrancak@outlook.com

    YanıtlaSil
  28. katıldım.
    shoseisan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Bende katıldım bendeeee =D çooook heyecanlanım.
    buket_nilay_1996@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. katıldım..çok sevindim bu kitaba
    ozlemakingul@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Herkese bol şans dilerim.
    abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Herkese bol şanslar :) gul456_123@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. şartlar tamam
    bol şans
    htokmak10@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. kayralen_98@hotmail.com
    herkese başarılar!

    YanıtlaSil
  35. Kitaplar gayet güzeller :D
    sedagedik97@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. kitaplara bayıldım *_*
    nessyleee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. kitapdelisi1988@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. çekilişe katılıyorum bende..şanslı olmak ümidiyle..melike demiral beyaz-kivilcim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. katılıyorummm
    eceninadresi
    ecebiroldereci@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. screamsky-34@hotmail.com
    gfc : Kınn

    YanıtlaSil
  41. şartlar tamam ve blogun gayet güzel bence :D

    YanıtlaSil
  42. tabi ki memnunum :))
    nurcanyanmak@outlook.com

    YanıtlaSil
  43. Bloglama Yazarı olarak takibe aldım.
    Mailim: bloglamazamani@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. sertan_35_35_35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. gfc : Asosyal Varlık
    virususevelim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. monkeyfunky060@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  47. blackd534 - gfc
    blackd534@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. dreamspink@hotmail.com - email
    herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  49. kazancan1993@hotmail.com
    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  50. buyulumisra@hotmail.com
    Blogunuzdan memnunum :D
    gfc - Büyülü Mısralar

    YanıtlaSil
  51. analyclassic@hotmail.com
    umarım şans bana güler :))

    YanıtlaSil