Aşk Gelince || Julianne MacLean [ Sloganlar İle Kitap Yorumu ]

By kitap sarayi - 09:53





Kitap Hakkında

Yazarı: Julianne MacLean

Türü : Historical - Romance

Kitabın Orjinal Adı : My Own Private Hero

Türkçe Editasyonu : Aşk Gelince


Spoilersız Yorum

Aşk Gelince okuduğum en güzel historical diyebilirim
 historical okumaya yeni başladım fakat gerçekten
yazarın kalemi iyi ben kitabı elime aldığım gün böyle olmasını
 bu kitabı  bu kadar sevmeyi beklemiyordum. 
Julianne o kadar sürükleyici yazıyor ki kitabı okurken
 sabahlayabilirdim tabii annem uyumam gerektiğini söyleyip bana 
kızmasaydı ama olabilir böyle şeyler hepimiz 
annemizin gözünde hala beş yaşındayız :)
Böyle olunca son kalan seksen sayfayı da sonra bitirdim.




Damien hovarda olduğu sanılan kısa süreli ilişkilerin adamıydı.Sevgilileri balolardaki 
dedikoduların başlığıydı.İngiltere'den Amerika'ya kadar dolanırdı bu söylentiler.
Adele'in asla umrunda olmamıştı bu tür şeyler bananeydi o göre,onun sakin hayatında bu tür insanlara veya maceralara yer yoktu. Onun herşeyi derli topluydu,planlı programlıydı.
Ailesinin uygun gördüğü aşık olmadığı zaten aşkın gerekli olmadığına inanan biriydi.
Ta ki Alcester Baronu Damien Renshaw ile tanışana kadar.

Onun hayatı bir anda değişti !

Bir anda her şey alt üst oldu...

Adele yeni haliyle nasıl baş edecek?

Adele ve Damien'i bir solukta okuyacaksınız :)














  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum