9. KCBT : Deliryum | Lauren Oliver ( Kitap Tanıtımı )

By kitap sarayi - 08:13

Ya Aşk Bir Hastalıksa? 


Yeni turumuzdan herkese merhaba!
Deliryum bugüne kadar yaptığımız en güzel tur olduğuna inanıyorum kitabı hala okumama rağmen çok güzel ilerlediğini söylemeden edemeyeceğim!

Kitap Tanıtımı

Kitabın Özgün Adı : Delirium
Türkçe Editasyonu : Deliryum
Yazarı : Lauren Oliver
Türü : Fantastik / Aşk
Yayınevi : Artemis
Goodreads Puanı : 4.05


Kitabın Konusu

Aşk tedavisinden sonar sonsuza dek mutlu ve güvende olacağımı söylediler.Ve ben, onlara hep inandım.
Şimdiye dek.

Şimdi artık her şey değişti.
Artık, bir yalanın baskısı altında yüzyıl yaşamaktansa, aşk hastalığıyla geçireceğim kısacık bir ömrü tercih ederim.

BEN ÖLMEDEN ÖNCE hakkında:
“Hikâye müthiş bir hızla akıyor, her sayfada başka bir yön alıyor. Ustalıkla yaratılmış karakterler, okura şefkatten hayal kırıklığına, öfkeden tutkuya kadar her tür duyguyu yaşatıyor. Seçme şansınız yok, Ben Ölmeden Önce’yi okurken gözyaşlarınız sel olup akacak!”

– JayAsher, New York Times çoksatarı ÖLMEK İÇİN ON ÜÇ SEBEP’in yazarı


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum