9. KCBT : Deliryum | Lauren Oliver ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 03:48



Kitap Hakkında

Kitabın Orjinal Adı : Delirium
Türkçe Editasyonu : Deliryum
Yazarı : Lauren Oliver
Türü : Fantastik / Aşk
Seri Sıralaması : 1 / 3
Yayınevi : Artemis
Goodreads Puanı : 4.19




Yorumum

Selam arkadaşlar turumuzdaki son postum bu maalesef :(

Yorumumu yazıp tura burada son noktamı koyacağım. Aman bunu derken bile üzülüverdim bu turun önemi bir ayrı oldu benim için. En bi sevdiğim tur olma yolunda emin adımlarla ilerliyor deliryum.

Konusunun Fantastik / Aşk olduğunu biliyoruz. Ben aslında genel olarak kitaplara bir beklenti ile başlamam ama Deliryumun iyi olduğu düşünerek okudum ve pişman olmadım beklediğim gibi başladı öyle de bitti iyi ki okumuşum dedim.


Spoilerlı Yorum

Bu daha çok seviyorum çünkü bu tarafta sevdiğim sevmediğim her spoilerı verebilirim.
Nihaha :D

Alex'i çok sevdim Lauren bu karakteri çok sempati duymamak mümkün değil,
Lena ve Hana'yı Alex'ten daha az sevdim çünkü sevgimin cogunu ona yöneltmiştim sanırım :P
Şaka tabisi :)

Alex ve Lena nın aşkı tüm olanaksızlıklara rağmen var olan imkansız türden bir olaydı ama onlar bunu başarabildi okurken ben onların adına endişelendim. 


Kitapta beni hayrete düşüren şey ülkedeki düzendi dehşet vericiydi henüz tedavi olmayan insanlara yapılan muamele cidden ayırım ve kötü muamele içinde yaşayan bir amerika görürüz. İnsanların evleneceği kişiye bile onların karar vermesi bunun için laboratuvarda yapılan randevu vs. Bunlar çok Kaygı vericiydi.

Deliryuma göre insanlar özgür olamaz böyle bir seçeneğiniz yok hatta çocuk çocuk sayınız bile ayarlanıyor en az iki veya üç çocuk bunlar gerçekten katlanılamaz şeyler. Deliryumun sonu beni dehşete düşürdü. Bir sonraki kitabı bekleyemiyorum. Umarım bir an önce çıkar.

Puanım : 5 / 5

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum