Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Yorumu : Tatlı Tehlike | Wendy Higgins

01:19 Kitap Sara'yı 0 Comments Category : , , , , , , ,



Kitap Hakkında

Kitabın Orijinal Adı : Sweet Peril
Türkçe  Editasyonu : Tatlı Tehlike
Yazarı : Wendy Higgins
Goodreads Puanı : 4.32
Tür : Genç - Yetişkin Edebiyatı / Fantastik
Yayınevi : Go!


Kitabın Konusu


Görevleri, cennetten kovulan iblislere hizmet etmek olan Nefillerden biri olduğunu öğrendiği günden beri hayatı altüst olan Anna, kötülüğe boyun eğmemeye kararlıdır. Ama dört bir yanda kol gezen fısıldayan iblislerin ve acımasız Düklerin dikkatini çekmemek için o da diğer Nefiller gibi çalışmak zorundadır. Bunun için tüm çekingenliğinden sıyrılıp bir parti kızı oluveren Anna artık tüm eğlencelerin aranılan ismidir. Bu şekilde yaşamaktan nefret etse de o, çok büyük bir amaca hizmet edecek olan “seçilmiş kişidir” ve zamanı geldiğinde ona emanet edilen Erdem Kılıcı ile büyük bir savaşa öncülük edecektir. Ama o güne dek kimliğini gizli tutmalı ve toplayabildiği kadar yandaş toplamalıdır. Bunun için kendisi gibi bir Nefil olan Kaidan Rowe’a duyduğu büyük aşkı bile kalbine gömen Anna, bir yandan “kötü kızı” oynarken bir yandan da iblisleri yeryüzünden silmek için ölümcül bir mücadeleye girişecektir.


Yorum



Tatlı Şeytan yorumumu okuyanlar kitabı nasıl sevdiğimi, ne kadar çok beğendiğimi bilirler. Açıkçası ben serinin devamını yani ikinci kitabı bu kadar erken beklemiyordum, yazın çıkar diye düşünüyordum. Ama tabii ki erken çıkmasında biz okurlar için hiç bir sorun yok. Aksine bu çok iyi bir şey. Rekor hızda çıktı diyebilirim hatta. Çünkü ikinci kitap geliyor dendiğinde küçük bir hesaplama yaptım ve serinin ikinci kitabıyla üç ay sonra buluştuğumuzu gördüm. Yine aynı şekilde yabancınında devamı İşgalci geliyor onun için de yine hızlı çıktı, hatta daha da hızlı çıkardı diye düşünüyorum tatlı tehlikenin ne kadar hızlı çıktığını görünce ama invaded henüz çıkmamış bir kitaptı, yurtdışında çıkmasını bekledik. Neyse konuyu dağıtmayayım :)

Evet ben tatlı şeytanı baya beğendim. Yazar kitabın sonunda bize serinin devamında bol aksiyon olacağına işaret etmiş, bizi merakta bırakmıştı. Tatlı Tehlike'de işler hız kazanmaya başlıyor ve sürekli bir şeyler oluyor ki okuyan kişi için bence ilk kitaba göre farklı diyebileceğim şeylerden biri bu aksiyondu. Bu hoşuma gitmedi mi? Alakası yok, sevdim. Kitapta seyahatler çok hoşuma gitti.

Spoilerlı Yorum


Kaidan'ın sürekli biz birlikte olamayız repliğinden bıkmış, saçımı başımı yolacak seviyeye gelmiş olduğum doğrudur okurken. Ama sonrada ne öğrenelim? Şok üstüne şok! Meğersem Anna'nın babası bunu tembihlemiş bizimki de adam haklı diye düşünmüş. Kope'a üzüldüm. Anna yüzünden çocuk çok kırıldı ama o da Zania ile olacak diye sonradan mutlu oldum. Black'e ( her ne kadar haklı bir sebebi olsa da) uyuz oldum Ginger'ı ayakta uyuttuğu için. İkizlere üzüldüm çünkü babaları cidden korkunç biri. Azael iblisinin bunlara yardım etmesinin altında bir bit yeniği olduğunu düşünmeden edemiyorum ayrıca hiç içime sinmedi o ruh. Sonra ilk başlarda Anna biraz gurur yapar sanıyordum ama yapmadığı ve çocuk şehre geldiği gibi ayağına gittiği için o da ayrı bir kızdım. Flynn için çok üzüldüm, alışmıştım o ona ya :( genel olarak kitabı beğendim. Ancak ilk kitabın sonu gibi bunun da bir aksiyon aradım ama gelmedi. Gerçi sonra düşündüm zaten genel olarak aksiyonumuzun ne olduğu belli daha ne istiyorsun kızım dedim :P Serinin üçüncü kitabını da dört gözle bekliyor, bu seriyi okumanızı öneriyorum ^^


Alıntılar





Puanlama : 4.5 /5













RELATED POSTS

0 yorum