Fısıltı (Yorum) Becca Fitzpatrick - Çekilis

By kitap sarayi - 06:40

İLK ÇEKİLİŞ HABERİMLE KARŞINIZDAYIM :) ÇEKİLİŞ SONUNDA TAM İKİ KİŞİYE FISILTI KİTABINI HEDİYE EDECEĞİM.İLK ÇEKİLİŞİM OLDUĞU İÇİN ÇOK HEYECANLIYIM :)
                                                       
                                       
                                                   
YORUMUM

Fısıltı İlk göz ağrılarımdan biridir.İlk göz ağrımı maalesef bloga ekleyince öğreneceksiniz biraz merak uyandıralım:P İlk göz ağrılarımdan dedim çünkü bu kitabı çıktığı zamandan en fazla bir ay sonra okumuşumdur iki üç yıl önce olması gerek şimdi düşününce baya uzun geliyor.O zaman da tabii şimdiki gibi fantastik aşığıyım lisede(sanki bu yıl mezun olmamış gibi geniş zaman) benim gibi böyle kitap aşığı arkadaşlarım vardı bir gün tenefüsteyken okuduğu kitabı çıkardı ve ne göreyim fısıltı ! Nasıl heyecanlandım.Kitap hakkında konuştuk hemen bana kitapla ilgili spoiler vermemesini istedim ondan.O da "çok güzel mutlaka al oku"Dedi işte o günden sonra bana almak farz oldu çünkü arkadaşımla kitap zevkimiz neredeyse birebir aynıdır.Ben o zaman şimdiki gibi internetten hangi kitap çıkmış diye yeni kitapları da araştırmıyorum :P 

Ancak kitapçıya gidersem o zaman orada bakıyor istediklerimi toplayıp geliyordum özlüyorum bazen o zamanlar çok rahattım sanırım karışmıyorlardı.Ne kadar büyürseniz o kadar sorun oluyor ailenizin tepkisi "Yine mi kitap aldın!" oluyor.Tavsiyem küçükler hiç büyümesin :D Ne kadar imkansız olasada.O hafta şanssızlık diyordum hastalandım ateşim çıktı doktora gittik ilaçları aldık vs. Eve döneceğiz hastaneden bir baktım köşede kitapçı o halimle hala kitapları düşünüyorum çarpılacağım :P Tabii ben durur muyum hayır! Hemen hastalık neymiş dedim koştum aldım kitabı.Nasıl sevinçliyim bir iki gün ben o sevinçle iğleştim bile denebilir kitap aşkı böyle bir şey olsa gerek :P Benim maceralarımı geçip kitaba gelirsek :D 

Kitap gıcık biyolojı ögretmeninin patch ve norayı yan yan oturtup patch'ın nora'yı sınıfta göz hapsine almasıyla nora'nın ona sorduğu sorulara cevap vermeyip gizemli bir hava yaratmasıyla başladı.Bana kalırsa artık bunlar baya eski fikirler hatta fikir değil genç okurların okumaya hevesli oldukları şeylerı yazıp kitabı satma derdi diye düşünüyorum çünkü yine biyolojı sınıfı yine lisede olan gelişen aşk vs. Bu bana o zaman değil ama şimdi baya bayat geliyor. Çok fazla spoiler vermeden yapmak istiyorum bu yorumu çünkü çekilişte yapıyorum kazanacak kişilerin kitabı okumadan tümünü öğrenmesini istemem belki sonra daha ayrıntılı bır yorum atarım ;) 

Benim sevdiğim kısımlar çok fazla kitapta mesela biri nora ve patch'in Bo'nun oyun salonundaki bilorda oynadıkları yerdi ıstakayı alıp göğsüne vurmasıydı patch sürekli onun aklına bir şeyler fısıldaması bunlar hoşuma gitmişti.En beğendiğim yer ise motelde kaldıkları gündü.O gün patch bazı sırları ortaya çıkıyor denemez ama kızımız sherlocktan farkı olmayan dedektif misali patch'in sır perdelerini aralamaya Çalışıyor sanki üzerine vazifeymiş gibi:P Benim en rahatsız olduğum şey Vee'li kısımlardı daha Çok patch görmek istiyordum çünkü.Ve bir hayal kırıklığı kitabın sonunu bilemedim.Sonradan nasıl bilemediğime hayret ettim.Bakalım kitapları kazanan arkadaşlar sonunu doğru tahmin edecekler mi?


VEE BU POSTA BİR HAYRAN ÇALIŞMASIYLA VEDA EDİYORUM SEVİLİYORSUNUZZZ :))

     *HATIRLATMA*


  • Bu çekilişteki hediyeleri kendi arşivimden göndereceğim. (Herhangi bir yayınevi ile işbirliği yapmadım.)
  • Gönderim esnasında yaşanabilecek problemlerden sorumlu değilim.
  • Türkiye‘de yaşayan, her yaştan okur bu çekilişe katılabilir.Yurtdışına gönderim yoktur.
  • Kazanan 2 kişiye kitaplarını ptt kargo ile göndereceğim.Geç gelen,gelmeyen,kaybolan kargodan mesul değilim.
  • Çekiliş Ağustosun 26sına kadar Eylülün 1'ine kadar kazanlarının adres bilgileri bana ulaşmazsa hediyeleri iptal olur.(Eylülün 2'sinde tatile çıkacağım.Bu yüzden vaktim kısıtlı maalesef.)
                                                               

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

35 yorum

  1. Facebook'ta beğendim ve paylaştım; https://www.facebook.com/brcn.228

    Heryerden Burçin cn olarak takipçinizim.

    Burçin Çetin , brcn_17228@hotmail.com :)

    kitap delisiyim umarım benim olur!

    YanıtlaSil
  2. İnci Puyan

    Facebook: https://www.facebook.com/inci.puyan/posts/10201095748290372

    Twitter: https://twitter.com/incipyn/status/361595288261107712

    Facebook sayfanızı da beğendim blogunuza da üyeyim:)

    mail: inci.pyn@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. bütün şartlar tamam, ben de varım:)

    pudratozu@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Hepsini yaptım sanıyorum.
    Yinede bi eksik varsa bildirirseniz sevinirim.
    Facebook; https://www.facebook.com/emine.geyik.35

    Emine Geyik emine__gyk88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. merhabalar
    ilk çekilişin hayırlı olsun
    GFC ve bloglovin den takibe aldım aynı adımla
    face sayfanıda beğendim (eliff özkan)

    https://twitter.com/elif_61_/status/361914077989183488
    https://www.facebook.com/elif.ozkan.61/posts/605930886095667

    elif özkan
    guldeste-gul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ilk çekilişin hayırlı, bol katılımlı olsun bilirim o ilk çekiliş heyecanını seçtiğin kitapta harika ve kazanmakta isterim yani :D Zaten paylaşımlarım Rafflecopter'da var o yüzden buraya yazmıyorum :) Daha bol bol çekilişlerine katılmak üzere...

    Sercan Pamuk
    sercan-pamuk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar çekilişin formatını rafflecopter'a çevirdim.Yani yaptıklarınızı buraya yazmak zorunda değilsiniz sadece katıldıktan sonra bir yorum bırakacaksınız:)
    Ve unutmadan yarışmaya ilk katılan beş kişi zaten yorumlarıda var yukarıda onlarda rafflecopter ile yaptıklarını tekrarlarsa sevinirim.
    Nice çekilişlereee :D

    YanıtlaSil
  8. merhab çekilişini katıldım ama 2 kere twitterda takip edilme kuralı mı var ben mi yanlış anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba gül,hayır 2 kez twitter takibi yok biri takip diğer kural ise tweet attırıyor :)

      Sil
  9. katıldım..

    incitanem_48x61@hotmail.com
    nuriye sucu

    YanıtlaSil
  10. bende varım..

    bodrumluseko@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. bende katılırım
    şanslı olmak ümidiyle

    sadinaz80@hotmail.com
    sadenaz yılancı

    YanıtlaSil
  12. katıldım.
    fatih özkan
    fatihozkan_09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Şanslı olan kazansın:))) Nuray Durmuş nuraydurmus1974@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. kapaklarına bayıldığım bir seri.ayrıca ciltli olması harika!
    ben de katıldım. :)
    nur_5047@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Bende katıldım:)) Gülay Takaz gulaytakaz@hotmail.com Herkese bol şans:)))

    YanıtlaSil
  16. Bakalım şans kime gülecek :)))

    YanıtlaSil
  17. Bu seriyi hiç okumamıştım.Eğer kazanırsam bütün seriyi tamamlamayı düşünüyorum.Şanslı olan kazansın diyorum:)) tulay7608@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. şartlar tamam.katıldım :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,
    İlk çekilişin hayırlı olsun :)
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  20. İlk çekilişin hayırlı olsun :) Bol bol izleyici getirsin inşallah :)
    Eylül gökçe adıyla katıldım ben :)
    eylulgokce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. merhaba ilk çekilişin hayırlı olsun :)

    elif ozkapi adıyla katıldım :)
    mail; ozkapielif@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. ilk çekilişlerimiz hayırlı uğurlu olsuunnn :)
    katıldım rafflecopter ile tüm şartlar tamam :)

    YanıtlaSil
  23. ilk çekilişiniz hayırlı olsun ve dediğiniz herşeyi yaptım :)

    YanıtlaSil
  24. Çekilişle biraz daha ısındım bu bloga. = )

    YanıtlaSil
  25. tüm şartlar tamam katıldım :)

    YanıtlaSil
  26. katıldım tüm şartlar tamam :)

    YanıtlaSil