Murat Mentes - Ruhi Mücerret (Yorum)

By kitap sarayi - 08:05

                                  YÜZ YAŞINDAYSAN OKUNMAK İÇİN ÇOK GEÇ!
                                                       

Bir Murat Menteş severi olarak bu kitabı okumayı kesinlikle istiyordum.Dublörün dilemması kitabını okulda sınav için okumuştuk zaten ama pek beğenmemiştim o kitabını açıkçası.Ama bu kitap aylarca çok satanlardan inmeyince o kadar iyi yorumlar duyunca kitap sayfalarına gelen yorumlar vs. vs. vs. Bu tür şeyler gözümü boyamaya yetti kitabı almam için.Bir gün arkadaşımın kolunda tutup akmara sürükledim iyi bir de indirimle alınca benden mutlusu yok zaten.Eve uçarak gittim.Ve benim klasik huyumdur yeni özellikle beğeneceğimden emin olduğum bir kitabı alınca nasıl mutluyum o gün belli değil ağzım kulaklarımda benden iyi bir insan yok bir kitap sever olduğumu daha iyi yansıtamazmışım zaten  :) 


İtiraf etmeliyim ki bu kitabı okumayı çok istiyordum.Deli divane okuyacağım günü bekliyordum.Neredeyse bir aydır sevinçle aldığım bu kitabı üzülerek söylemeliyim ki kitabımı tüm uğraşlarıma rağmen bitiremedim ne yazık ki bitiremedim...
Çünkü kitap ilk başlarda iyi başladı yüz yaşındaki ruhi mücerret ve yaşlı arkadaşı avni vav , civan kazanova ile geçirdikleri hoş vakitler var baya komik replikler vardı eğlendim okurken ama anladım ki ben sadece komedi satırları için bir kitabı okuyamıyormuşum maalesef.


Bir kitabı yarım bırakmaktan hoşlanmam ama bu kitapta yüz yaşında ruhi amcamızın geriye kalan tek gazimizin adını dahi bilmediği markaları söyleyip civan bende şunu giymek bunu almak istiyorum işte ben ayağımdaki ... terlikle ...eşortmanımla mutluyum "nutellayı!!! seviyorum" gibi replikler bana çooook saçma geldi.Eğer yüz yaşındaki biriyseniz ve bu markaların adını dahi duymadıysanız bunları bilmeniz abestir bence.


Kitaptan ister istemez bir süre sonra soğumaya başladım.Atlayarak okumaya başladım.Tahmin ettiğiniz bir süre sonra okunmadı zaten kitap.Demek ki neymiş? bu tür kitaplar tarzım değilmiş üzerine koca bir çizgi çektim kusura bakma Murat Menteş yüz yaşındaki yaşlı adamımız kendini okutmadı benim suçum yok :D
                      
                   
               
                           
                                              Puanlama : 5 üzerinden 2. O da biraz güldürdüğü için.
                                                               
                                        

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

5 yorum

  1. Kitap benimde okuma listemdeydi, birden kitaptan soğudum. =(

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle soğuman gerekiyor! Sakın deyim ha o-kun-maz kitaplar arasına al sen onu :)

    YanıtlaSil
  3. Blog ve yazı senin sanırım. Çok iyi ve samimi bir eleştiri yazısı olmuş. Birçok kitap blogu var. Çoğu kitap eleştirisi yapmak yerine, kitabın basın bültenini aynen kesip yapıştırır ve ilaveten de öve öve bitiremez. Bloguna reklam alabilir, eyvallah. Fakat sahtekarca yapmasınlar bu işi. Baştan sonra katılıyorum. M.Menteş haddinden fazla şişirilen bir yazar. Hele birde yayıncısının övdüğü bir şiir kitabı vardı. Bence rezalet. Demem o ki afili filinta tayfası bir isim yaptı ve bazıları iyice sivrildi. Ben tavrı, yazdıkları ve yazdıklarındaki samimiyetiyle Emrah Serbes'i severim. Neyse çok uzattım...

    YanıtlaSil
  4. Çok çok teşekkür ederim övgün için :)

    YanıtlaSil
  5. keşke kitabı bitirseymişsin sevgili kitapsever. çünkü sonunda yaşlı Ruhi Mücerretin beyninde aslında bir çip olduğunu ve anlamını hiç bilmediği şeyleri söylemesinin sebebinin de o olduğunu anlardın. Ve bir de, absürt roman okuyup saçma demek de pek akıl karı olmuyor sanırım :)

    YanıtlaSil