Issız Erkekler Korosu - Canan Tan (Yorum)

By kitap sarayi - 07:50

                                             GÜLÜMSEMEYİ HATIRLAMASI GEREKENLER KOROSU 

                                                         
                                                    
                                                                  YORUMUM
Evet gelelim ıssız erkekler korosuna bu kitap sınavlarım bittiğinde haziran ortası gibi okumaya başladığım bir kitaptı.Tabii o zamanlar okumayı o kadar özlemişim ki elime ne verirseniz okurdum herhalde sınav stresi böyle bir şey Allah'tan bitti gitti :)

Heyecanla başladım kitabıma her satırını okuyordum şimdi düşünüyordum bunu kesinlikle uzun bir ara kitaplara olan açlığıma veriyorum.Test çözerken hep kitap okuyacağınız zamanı bekliyorsunuz çünkü o zaman elinde olmayanı istiyor insan hep onun hayali var...

Kitaba gelirsek :) Kitabın konusu beyefendilerin dertleri!
Kimi pişman,kimi üzgün.kimi dertli....Ve evet beni bu kısmı kitaptan itti.

İnsanı sürekli boğuyormuş gibi oluyor.İnsanların haberi yok adamın adı adem bile değil ! Pansiyonun adı ademoğulu diye herkes adem diyor.

Buna ses çıkarmıyor namı diğer adem beyimiz varsın öyle desinler havasında yaşıyor.İnsanların sorunlarını en azından pansiyonunda ona dert yananları dinliyor.Onlar adına üzülüyor.

Kitap pansiyondaki bir fasıl gecesine olan hazırlıklarla başlıyor.Adem bey çok heyecanlıdır.Pansiyonunda kalan insanların fasıldaki davetlileri için emir yardırıyor aşçıya.Aşçı da aşçı hani akşama bir yemekler yapıyor dudağınız uçuklar! Böyle aşçı her eve lazım diyemeden geçemeyeceğim.Birazda gülelim hep eleştiri olmaz değil mi? :)

Bu anlattıklarımdan zaten kitabı sevmediğimi ve benlik olmadığını gördük.Şimdi diyorsunuzdur senlik değilse neden böyle kitaplar alıyorsun diye? Valla suçsuzum hakim bey :) Bu kitap bana hediye geldi.Ve ben kendimi biliyorum bu yüzden kitaplığımda seveceğim kitapları hep sona saklıyorum.Yani bu beğenmeyeceğim türden olanlar bitince kötü yorum yapmayı bırakacağım.Tabii bunun benimle alakası yok tamamen yazarda bitiyor iş. 

Kitabın kalemi onlar ve onlar yönlendiriyorlar bizi  yoksa ben neden gidipte seven bir çifti vurayım mesela ? Bu tamamen hayal gücümden bir örnekti kitapta böyle bir şey yanlış anlamayın sakııın.Evet söylemek zorundayım kitap yarım kaldı bu dertli kısımlar gelince bana kal geldi.Ve derhal olay mahalini terk ettim.Kitabı ilk isteyene verip kurtulmak isteyen bloggerdan sevgilerle :)

Puanlama :  Maalesef 5 üzerinden 1 puanı hakketti ıssız erkekler hayatta mutlu olmayı hatırlamaları gerek!!!
                         

                                     

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum