Mezarla Randevu || Jeaniene Frost || Gece Avcısı Serisi #1 (Yorum)

By kitap sarayi - 07:34

Bu seriyi biliyordum duymuştum ama okumaya öyle hevesli değildim açıkçası.Ta ki ne zaman Artemis'ten haber gelene kadar !
Artemis yayından gelen habere göre ( Haber facebook sayfalarında yayınlandı.)Jeaniene Frost'un yeni kitabı daha doğrusu yurtdışında çıkmış olan burada ise çevirisinin bitip çıkması beklenen bir kitaptı.Kitap Vlad'ın hikayesini anlatıyor okuyanlar veya seriden haberi olanlar biliyorlar duymayanlarda şimdi duydular sanırım.Çok hayranı var Jeaniene'nın Türkiye'de gerçekten.Haber gelir gelmez büyük bir kitle sevinci oluştu.Bende de merak tabii.Biraz geç kaldım bu seri için sanki? ( birazdan baya fazla ) Ama geç olsun güç olmasın değil mi? :D
Kitap okumaya başladığım ilk iki gün içinde biterdi çok sürekliyici yazarımızın kalemi.Sonrasında da yorumlarım diyordum ama araya çok şey girdi.Ve maalesef yorumum gecikti de gecikti...Ben zaten bu aralar tatilden midir?nedir? Bilemiyorum en az üç kitap okuyorum günde birini bırakıyorum diğerine devam ediyorum onu bırakıyorum diğerine devam ediyorum bu tatil bünyeme biraz fazla geldi ne :P Ama ben memnunum halimden unutmuyorum okuduklarımı burada benimleler :) Ve kitabımıza geçelim hadi canlar seviliyorsunuz..
                                         BONES TUFANINA HAZIR MIYIZ???              
                                                                  YORUMUM
Gece avcısı takma adı Cat Raven annesinin yeni dönüşen bir vampir tarafından tecavüze uğrayıp dünyaya gelen bir çocuk ve o bir avcı...Vampir avlıyor...Ve yarı vampir yarı insan...
Çok gizemli,çok güzel bir genç kız ve tüm bunları yapmak zorunda hissettiren bir anne.Yaşadığı tüm acılardan sonra tüm vampirleri bunlardan sorumlu tutuyor ve kızını o yola yönlendiriyor.Cat 16 yaşından beri vampir avcısı ve nasıl vampir avlayacağını bile bilmiyordu.Tahta,gümüş kolye derken en sonun düzgün kazıklar yaptı kendine ve barlardaki o yeniyetme benim değimimle yeni dönüşen genç vampirleri öldürüyordu.Bir gün yaşlı bir o kadar da yakışıklı vampirimiz Bones'ı gördü ve Tufan başladı....( Vallahi benden reklamcı olurmuş Artemis yayınları bu yazdıklarımı görse beni işe alır :P  Hatta genel başkanlığa yükselirim öhöm bende ışık var :D )
Evet Bones sonraki gün onu barda buldu ve arabayla yola çıktılar.Cat öldürme deneyiminde başarısız olunca Bones onu bayıltıp yaşadığı mağarasına götürür ve anlaşmaları başlar bundan sonra başlar.Artık beraber vampir öldürecekler ortaktırlar.Ve ben asıl buralarda heyecanlandım.Çünkü o Bones.Okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız(okumayanlar kaldıysa tabii) :D
Tahmin ettiğiniz gibi sonrasında beraber çalışıyorlar vampirleri,kadın tacircililiği yapan bir vampiri ( Adı hennesey gibi bir şeydi.Kitaptada hiç sevmedim keratayı nerde ismini doğru hatırlayayım,tam iki yüzlü pisliğin tekiydi) Cat'e saldırdığı için öldürmeye çalışıyorlar ama nafile adamın koruması da pörtleyince adamımız kaçıyor bizimkiler 0-0 Elde var 0 yola devam ediyorlar.

Bu zaman aralığında yakınlaştılar da tabii ki.V e anladık ki aslında bu işlerin hepsini Bones tek başına da halledebilirmiş ama "Kediciğe" Cat'e yani taa ilk mağaradaki atışmalarında aşık olmuş.Destansı aşk burada başlıyor.Tabii Cat ilk başlarda "ben ne yapıyorum bu yanlış" diye dövünsede kaderin önüne geçilmez :D
Ama kader diye de annesine söyleyecek değil çünkü kızımızın doğru düzgün bir arkadaşı yok ve tek varlığı olan annesini de kaybetmek istemiyor.

Bir gün Hennesey  Bones'ın açığını farkedip Cat'in annesini kaçırıyor ( Pislik herif ya)Bizimkilerde hakılı olarak kadını kurtarmaya gidiyorlar annesinin tutulduğu evdeki vampirlerle dövüşürken Cat yaralanıyor ve hastanede uyanıyor Don adındaki şahıs artık kendisiyle ortak olması şartıyla neredeyse 13 yıl boyunca !!!Gerçekten çok az Cat direniyor dövüyor vs. En sonunda kabul ediyor.Arabayla giderlerken Bones onları kurtarıyor.Ben tam oh be yetişti Bones diye sevinirken Cat sabahına annesine de alıp kaçtı -.-
Yeminle Cat benim kızım olsa onu çok pis döverdim :D
Ve bence kitabın en güzel ve serinin devam kitabına başlık olarak can alıcı kısmından alıntı yapıyorum Bones ile Cat arasında daha önceden geçen bir konuşma;
EĞER BENDEN KAÇARSAN PEŞİNE DÜŞERİM.VE SENİ BULURUM...
Bende bulup saçını başını yolmanı istiyorum BONES :D
Merak edenler için serinin devam kitapları









  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

4 yorum

  1. İlk fırsatta kitabı okumak istiyorum, aslında mümkün değil ama , senden dinlemek kulağa daha hoş geliyor,Teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve sizi hemen izlemeye aldım.
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,bende blogunuzu izlemeye aldım,çok teşekkürler :))

      Sil