Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Bir kitap varmış yeni çıkacak? #1

10:09 Kitap Sara'yı 0 Comments Category :


Selam herkese! Keyifler gıcır mı bakalım?
Şu son günlerde bir sıcak bir soğuk bir yağmurlu bir nemli 
olan hava yüzünden ben biraz üşüttüm :(
Bugün de okula gitmedim ehehe yaşasın kötülük!
Ama beni şu an hiç kıskanmayın çünkü benim temmuza 
kadar hatta temmuzun bir kısmı da dahil okulda 
vakit öldürecek şahıs benim evet evet :((
Şimdi gelgelelim yeni etkinlik yazıma aslında hiç böyle şey 
oluşturma niyetim yoktu kitap tanıtımı yapacaktım
 ama düşünürken ortaya bir şeyler çıkan 
anlardan birindeyiz sayın seyirciler :D
Bu etkinliğimde şöyle ki her yeni çıkan kitabı 
tanıtmayacağım hayır sadece benim dikkatimi çeken 
hoşuma giden kitapları tanıtacağım tabisi ismine bakıpta çıkmış olan kitabı da yazmışın demeyin! Olabilir böyle şeyler sonuçta tanıtım bu ve kitap çıkmışsa ne olmuş değil mi?
umarım düzenli olaraktan yazarım bu başlık altındaki yazılarımı 
hayırlı uğurlu olsun der ve kırmızı kurdaleyi kestikten
 sonra geçerim yazımın başına! :P


1-) Kan Şarkısı | Anthony Ryan : 



İthaki yayınlarından çıkalı çok olamayan kan şarkısı baya ses getirdi bundan ötürü merak etmiş olabilirim evet!

Amazon'a göre Bilimkurgu & Fantazi türünde 2013'ün en iyi kitabı

"Pek çok adı vardı. Daha otuz yaşına gelmemiş olmasına rağmen, tarih ona bol unvan ihsan edilmesini layık görmüştü: Onu bize eziyet etsin diye gönderen deli kralın karşısında Diyar'ın Kılıcı, savaşlar boyunca onu izleyen adamların yanında Genç Atmaca, Cumbraelli düşmanlarına karşı Karanlıkkılıç ve sonradan öğrendiğime göre Büyük Kuzey Ormanı'nda yaşayan esrarengiz kabileler arasında da Beral Shak ur adıyla anılırdı, yani; Kuzgun Gölgesi.

Ama benim insanlarım onu tek bir isimle tanırdı ve onu iskeleye getirdiklerinde aklımda dönüp duran da bu isimdi: Umut Katili. Yakında öleceksin ve ben de bunu göreceğim. Umut Katili."Vaelin Al Sorna, annesinin ölümünün yarattığı üzüntüyü henüz üzerinden atamamışken, kendisini İtikad'ın koruyucusu Altıncı Nişan'ın kapısında, Kral'ın Savaş Lordu olan babası tarafından terk edilmiş olarak bulur. Nişan'a adım attıktan sonra ise artık hayatı eskisi gibi olmayacaktır. Bu inanç koruyucusu savaş okulunda ölümcül sınavlarla boğuşurken, dövüşmenin yanı sıra kardeşliği, sadakati, karanlığı, ihaneti ve hayatta kalmayı öğrenir. Diyardaki kardeşleri ise onun tek ailesidir. On yaşında o kapıdan adım atan çocuk, genç bir adam olduğunda, Diyar'ının en tanınmış figürlerinden biri haline gelmiştir. Krallarla pazarlık yapar, ordular yönetir ve Diyar'ın kâbuslarından Karanlık'la başa çıkmaya çalışır. Artık sadece Diyar'ının değil, tüm dünyanın kaderi onun ellerindedir. Her şeyden öte, Vaelin'in zorlu hayatında böylesine yükselmesini sağlayan gizli ve karanlık bir gücü vardır: Kan Şarkısı.

"Eğer Rothfuss veya Sanderson tarzı fantastik kurgu seviyorsanız, Kan Şarkısı sizin için biçilmiş kaftan."
-Felicia Day-

"Cesur bir kurgu, kadim büyüler, amansız entrikalar ve kanlı bir macera…"
-Publishers Weekly-

2-) Belalı Düğün | Jamie McGruire



Jamieciğim ne yazsa okuyan ben zaten bunu okumak istemesem en başta ben şaşardım, 
ondan kelli bu novellayı okumak için bir neden belirtmeme gerek yok :P

Abby Abernathy beklenmedik bir şekilde Bayan Maddox olmuştu. Abby ve Travis'in bir anda ortadan kaybolarak, Vegas'ta evlenmeleri hakkındaki her şey bir sırdı… 

Şimdiye kadar Abby neden Travis'e bir anda evlenme teklif etmişti? Düğünden önce neler yaşanmıştı? Bütün bunları başka kim biliyordu? Ve en önemlisi Travis ve Abby için gerçekten bir mutlu son var mıydı? Tatlı Bela ve Ayaklı Bela hayranlarının tüm soruları bu kitapta cevaplanıyor!
(Tanıtım Bülteninden)

3-) Aylardan Aşk | Meral Kır 


Türk yazarlar bu ara kendini gösterecek gibi... Konusunu okuduktan okurum dediğim bir başka kitap daha...Üstelik kitap için o kadar uğraş verilmiş Sarah Jio yorumlayabilsin diye ingilizceye çevrilmiş! Bu kadar emek verildiğini duyduktan sonra okumak için şans verilmeli diye düşünmedim değil.

Böğürtlen Kışı ve Son Kamelya kitaplarının yazarı Sarah Jio
Gerçek olduğunu düşündüğünüz hayatınızdaki her şeyin kocaman bir yalandan ibaret olduğunu öğrenseydiniz, ne yapardınız?

Zengin Sancaktar Ailesi'nin en küçük çocuğu olan Tanem için hayat oldukça sıradandı. Arkadaşları ve ailesinin her zaman yanında olduğu Tanem'in tek gayesi işinde ilerlemekti, ta ki katılmak için gittiği, ama katılmadığı o toplantı sonrası geçirdiği trafik kazasına kadar...

İki yıl boyunca uyuyan Tanem uyandığında, hafızasını kaybetmiş ve yanında doktoru Yağız'ı bulmuştu. Ailesi ve geçmişine dair, özellikle bir şeyleri hatırlamak istemiyor, bir şeylerden kaçıyordu sanki. Yağız, uyutulduğu esnada kendisini zehirlemek isteyen esrarengiz kişiden de haberi olmayan Tanem'e hem yakınlık duyuyor hem de Tanem'in geçmişinde ne olduğunu ve onu kimin öldürmek istediğini bulmaya çalışıyordu.
Diğer taraftan Tanem'den uzak durmaya çabalıyor, adeta onunla savaşıyordu.

Acaba Yağız, Tanem'le ilgili gerçekleri öğrenebilecek miydi ve daha önemlisi Tanem'in aşkına karşı koyabilecek miydi? 
(Tanıtım Bülteninden)

4-) Between The Lives | Jessica Shirvington



Konusu ve kapağı ile beni büyüleyen kitabı sizlere sunmaktan gurur duyuyorum! 
Ve blog turunun Kitap Canavarlarının Blog Turlarında
olduğunu da ilk kez buradan duyurmuş olayım 
( kapıverdim kitabı ihihi ) :D
Yabancı yayınlarına kocaman sevgiler!
Konuyu ingilizceden çevirmeye hem üşendim hem de ingilizcem o kadar iyi değil o yüzden herşeyi devletten ( benden ) beklemeyelim lütfen
Translate bir adım uzağınızda :D

Above all else, though I try not to think about it, I know which life I prefer. And every night when I Cinderella myself from one life to the next a very small, but definite, piece of me dies. The hardest part is that nothing about my situation has ever changed. There is no loophole.

Until now, that is... 


For as long as she can remember, Sabine has lived two lives. Every 24 hours she Shifts to her ′other′ life - a life where she is exactly the same, but absolutely everything else is different: different family, different friends, different social expectations. In one life she has a sister, in the other she does not. In one life she′s a straight-A student with the perfect boyfriend, in the other she′s considered a reckless delinquent. Nothing about her situation has ever changed, until the day when she discovers a glitch: the arm she breaks in one life is perfectly fine in the other.

With this new knowledge, Sabine begins a series of increasingly risky experiments which bring her dangerously close to the life she′s always wanted... But just what - and who - is she really risking?

Uğurlu sayım dörttür diyerekten bu ara en çok aklımda olan kitaplar bunlar diyorum.
Arasında sizinde okumak istediğiniz / okuycağınız / asla okumam dediğiniz var mı?
Bunları neden benimle paylaşmıyorsunuz^^


RELATED POSTS

0 yorum