10. KCBT : Sonunda | Lucy Ivison & Tom Ellen ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 04:07


Canavarların 10. Blog Turundan selam millet! 😊


Kitap Hakkında

Kitabın Orjinal Adı : Lobsters
Yazarı : Tom Ellen &  Lucy Ivison
Kitabın Türkçe Editasyonu : Sonunda
Yayınevi : Pena
Türü : Young - Adult


Yorum (spoilersız)

Kitabı ilk ben bir kitap sayfasında tanıtımını gördüm bizimkilere dedim tabii onları da ikna edince demeyeceğim çünkü yok öyle bir şey tabisi onlarda sevdiler böylece turu almak için harekete geçtim. Kendimi savaşta gibi hissediyorum :P
Bu kitabı gerek konusu ya da kapağı olsun bizi mutluluk sarhoşu eden bir yönü oldu. Ama iyi ki oldu!

Kitabı okumaya vuzelerime çok az bir zaman kala başladım (ve turlar neden benim sınavlarıma denk geliyor yahu bir dahaki de sınav zamanıma denk gelecek büyük ihtimalle😢)

Kitabımı çok çabuk bitirdim ben de buna şaşırdım ilkten kitap akıcı ilerliyor baya bu biz okurlar açısından çok iyi ben kitap okurken "uf sıkıldım" diyorsam o hayra alamet değildir mesela kimse okurken sıkılmak istemez açıkçası bu yönden 'sonunda' beni memnun etti.


Kitabımız eğlenceli bir sürü şapşal olay barındırıyor bünyesinde eğer ki bu tip kitapları sevenler varsa kaçırmayın derim :)

Hannah ve Sam'in okurken saçınızı başınızı yolabilir, kahkahalar atabilir veya yok artık bunu da yapmaz yuh diyebilirsiniz şaşırmak mı istiyorsunuz ben hayatta böyle davranmam aa böyle şey görmedim ben hayatımda demek için sonundayı okumalısınız.

Spoilerlı Yorum



(Görsel için kalbikitaplatancocuk'a teşekkürler)

Evet kitaptaki olayları çekiştirme bölgesi burayı çok sevdiğimi söylemiştim değil mi büyük ihtimalle daha önceden söyle bir beş yüz kere demişimdir 😀

Kitapta sevmediğim bir olay varsa o da Stella karakterinin diğerlerine göre daha baskın olmasıydı bu yüzden kızdan  soğudum -.- Kitaptaki tek sorun buydu benim için.

Stella ile Pax ikilisini hiç tasvip etmedim gitti onlar ayrılsın istedimdi de ayrılmadılar ya la bir de üstüne facete ilişki yapıverdiler!
Bunların hepsi bana inat 😖

Puanım : 5 / 4


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum