Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

10. KCBT : Sonunda | Lucy Ivison & Tom Ellen ( Kitap Yorumu )

04:07 Kitap Sara'y─▒ 0 Comments Category : , , , , , , ,


Canavarlar─▒n 10. Blog Turundan selam millet! ­čśŐ


Kitap Hakk─▒nda

Kitab─▒n Orjinal Ad─▒ : Lobsters
Yazar─▒ : Tom Ellen &  Lucy Ivison
Kitab─▒n T├╝rk├že Editasyonu : Sonunda
Yay─▒nevi : Pena
T├╝r├╝ : Young - Adult


Kitap Tan─▒t─▒m─▒



Kar┼č─▒n─▒zda hannah. Romantik, zeki ve acemi. Hayat─▒n─▒n a┼čk─▒n─▒ ar─▒yor.
Kar┼č─▒n─▒zda sam. E─členceli, ├žekici ve acemi. Hayat─▒n─▒n a┼čk─▒n─▒ ar─▒yor.

Acemi Bir A┼čk Hik├óyesi
Bu yaz─▒n Sam ve Hannah i├žin bamba┼čka bir anlam─▒ vard─▒r. Bu yaz her ikisinin de hayat─▒ de─či┼čebilir. Her ikisi de hayatlar─▒n─▒n a┼čk─▒n─▒ bulma pe┼čindedir fakat ger├žek a┼čk─▒n net bir adresi yoktur. Asla kolay bulunmaz. Hele bir de acemiysen g├Âzler ne kadar onu arasa da o saklanacak yeni yerler, yeni bahaneler bulur.



"Y─▒llard─▒r bu kadar g├╝lmedim. Hem de daha ilk b├Âl├╝mden itibaren. Ne kitap ama! Yazar─▒n dili karakterleri capcanl─▒ k─▒l─▒yor. Size d├╝r├╝st├že diyebilirim ki bu kitab─▒ okumad─▒ysan─▒z deli olmal─▒s─▒n─▒z."
-readaraptor.co.uk-

"Okurken neredeyse oturdu─čum yerden d├╝┼č├╝yordum. Bu y├╝zden kitap boyunca deli gibi g├╝lmeye haz─▒r olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum."
- thebookbag.co.uk-

Tom Ellen & Lucy Ivison


Alt─▒nc─▒ s─▒n─▒ftan beri arkada┼č olan Tom ve Lucy'nin yeni yeti┼čkin t├╝r├╝nde yazd─▒klar─▒ Sonunda, ikilinin ilk kitab─▒. Lucy okulda k├╝t├╝phaneci olarak ├žal─▒┼č─▒rken ayn─▒ zamanda online gen├žlik dergisi Whatever After'─▒ y├Ânetiyor. Tom ise gazeteci ve ShortList, Time Out, Vice, talkSport, ESPN ve Viz i├žin yaz─▒lar yaz─▒yor
(Tan─▒t─▒m B├╝lteninden)

●○●

Yorum (spoilers─▒z)

Kitab─▒ ilk ben bir kitap sayfas─▒nda tan─▒t─▒m─▒n─▒ g├Ârd├╝m bizimkilere dedim tabii onlar─▒ da ikna edince demeyece─čim ├ž├╝nk├╝ yok ├Âyle bir ┼čey tabisi onlarda sevdiler b├Âylece turu almak i├žin harekete ge├žtim. Kendimi sava┼čta gibi hissediyorum :P
Bu kitab─▒ gerek konusu ya da kapa─č─▒ olsun bizi mutluluk sarho┼ču eden bir y├Ân├╝ oldu. Ama iyi ki oldu!

Kitab─▒ okumaya vuzelerime ├žok az bir zaman kala ba┼člad─▒m (ve turlar neden benim s─▒navlar─▒ma denk geliyor yahu bir dahaki de s─▒nav zaman─▒ma denk gelecek b├╝y├╝k ihtimalle­čśó)

Kitab─▒m─▒ ├žok ├žabuk bitirdim ben de buna ┼ča┼č─▒rd─▒m ilkten kitap ak─▒c─▒ ilerliyor baya bu biz okurlar a├ž─▒s─▒ndan ├žok iyi ben kitap okurken "uf s─▒k─▒ld─▒m" diyorsam o hayra alamet de─čildir mesela kimse okurken s─▒k─▒lmak istemez a├ž─▒k├žas─▒ bu y├Ânden 'sonunda' beni memnun etti.


Kitab─▒m─▒z e─členceli bir s├╝r├╝ ┼čap┼čal olay bar─▒nd─▒r─▒yor b├╝nyesinde e─čer ki bu tip kitaplar─▒ sevenler varsa ka├ž─▒rmay─▒n derim :)

Hannah ve Sam'in okurken sa├ž─▒n─▒z─▒ ba┼č─▒n─▒z─▒ yolabilir, kahkahalar atabilir veya yok art─▒k bunu da yapmaz yuh diyebilirsiniz ┼ča┼č─▒rmak m─▒ istiyorsunuz ben hayatta b├Âyle davranmam aa b├Âyle ┼čey g├Ârmedim ben hayat─▒mda demek i├žin sonunday─▒ okumal─▒s─▒n─▒z.

Spoilerl─▒ Yorum



(G├Ârsel i├žin kalbikitaplatancocuk'a te┼čekk├╝rler)

Evet kitaptaki olaylar─▒ ├žeki┼čtirme b├Âlgesi buray─▒ ├žok sevdi─čimi s├Âylemi┼čtim de─čil mi b├╝y├╝k ihtimalle daha ├Ânceden s├Âyle bir be┼č y├╝z kere demi┼čimdir ­čśÇ

Kitapta sevmedi─čim bir olay varsa o da Stella karakterinin di─čerlerine g├Âre daha bask─▒n olmas─▒yd─▒ bu y├╝zden k─▒zdan  so─čudum -.- Kitaptaki tek sorun buydu benim i├žin.

Stella ile Pax ikilisini hi├ž tasvip etmedim gitti onlar ayr─▒ls─▒n istedimdi de ayr─▒lmad─▒lar ya la bir de ├╝st├╝ne facete ili┼čki yap─▒verdiler!
Bunlar─▒n hepsi bana inat ­čśľ

Puan─▒m : 5 / 4



Pena Yay─▒nlar─▒na katk─▒lar─▒ndan ├Ât├╝r├╝ te┼čekk├╝r ederiz.





a Rafflecopter giveaway

RELATED POSTS

0 yorum